Zwangerschaps broek

Hallo lady's

Ik ben nu 2 maanden zwanger.
Al vanaf dag 1 is mijn buik enorm opgezet vanwege prikkelbare darm syndroom.
Hierom heb ik toch alvast een zwangerschaps broek gekocht wand de oude broeken kon ik niet meer aan en constand in je joggingbroek vind ik ook niks.
Maargoed. Ik koop altijd alles in xl dus ook de zwangerschaps skinny van de h&m.
Deze broek zit me alleen om mijn bovenbenen en billen wat ruimer dan ik zou willen. ( ik hou ervan als de broek een soort 2de huid is zeg maar haha)
Mijn vriendin adviseerde me hem toch te houden en niet kleiner te gaan ivm eventueel vocht vasthouden en aankomen later in de zwangerschap.
Ik twijfel zo erg, wat zouden jullie doen?
Het is wel een stretch broek.

Ik heb een aantal broeken aan het begin van mijn zwangerschap gekocht/gekregen, omdat ik ook al gauw een opgeblazen buik had. Maar die pas ik nu (33 wkn) echt totaal niet meer! Ik kom er amper in, haha. Dus ik zou hem zeker houden als hij verder goed zit!

Oh en een tip: koop eventueel wat kleinere (die je nu goed past) via Vinted! Ik heb er daar een aantal gekocht en die waren nog helemaal mooi en een fractie van de prijs. Zeker omdat je zo kort draagt heel fijn!

Ik heb mijn gele zwangerschap mijn eigen maat gewoon gedragen dus ik zou hem terugsturen en een maar kleiner nemen die je nu ook gewoon mooi past. Kans is groot dat je daar gewoon je hele zwangerschap mee kan doen. Mocht je toch zoveel aankomen dat je een maat groter nodig hebt kun je die later alsnog bestellen toch

Ik heb de hele zwangerschap mijn gewone maat gehouden. Enige waar ik enigszins wat aankwam was mn buik. Dus echt per persoon verschillend. Ik zou hem terugsturen en een maatje kleiner nemen

Heel erg bedankt voor jullie comments. Ik denk dat ik hem voor de zekerheid toch hou want ik heb niet zoveel geld.
Hierom wilde ik maximaal 2 broeken aanschaffen voor de zwangerschap. En als hij wat groter valt heb ik toch de meeste kans dat ik hem tot het einde aankan.
Bedankt voor het meedenken!

Ik zou hem houden idd. Want je komt idd aan en halverwege zwanger schap zal je het passen. Ik heb de jeggings zwangerschap broek in het zwart van h&m 24.99 die zit echt als 2e huid zo fijn. Nog nooit zo fijne aangehad.

Heb er nog meer van h&m maar die passen inmiddels niet meer.. Dus je zou hem nog aan kunnen later..

Terug
Bovenaan