Zwangerschaps cursus?

Hey,

Ik wil graag gaan zwangerschap zwemmen ik ga donderdag even navraag doen dan ga ik toch zwemmen met mijn zoontje. Misschien ook zwangerschap gym maar dat weet ik nog niet.

Liefs RH

Ik ga niet op cursus, bij mijn eerste wel gedaan maar moet zeggen dat het niks voor mij was. Heb wel zwangerschapszwemmen gedaan dat vond ik wel leuk, maar ook dat is niet echt iets voor mij.

groetjes

Ik ga zeker wel weer op zwangerschapscursus, net als bij mijn vorige. Vind 't een momentje in de week dat je even bewust stil staat bij het zwanger zijn. Vond 't ook prettig om een paar oefeningen mee te krijgen voor thuis voor je bekkenbodem. Niet dat als je 50 bent en je krijgt urineverlies omdat je na je zwangerschap je bekkebodem niet getraind hebt. Ik nies zobiezo veel, dus is wel prettig om 't daar beneden een beetje onder controle te hebben!
Verder vond ik het prettig om met anderen er over te hebben hoe 't gaat.
Ieder voor zich natuurlijk, maar ik ga er wel weer heen. Volgens mij begin je daar ook pas mee als je bijna 20 weken bent, of nog later zelfs..
Liefs

Hoi Esara, ik kan je zeker 1 cursus aanraden het is een cursus voor beide ouders! Dan zul je wel denken nee dat gaar mijn man niet doen! Maar het is echt heel leuk! En zo leerzaam voor allebei. Je wordt samen voorbereid op wat je te wachten staat. En is zo compleet! Het is de cursus samen bevallen. Ik heb bij de 2e een andere curus gedaan van de wijk, maar dat was echt helemaal niets vergeleken met deze cursus. Succes en meestal begint zo.n cursus in het 3e trimester. Liefs Bowi

He!

Ik ga niet naar cursus, heb ik bij mijn 1e wel gedaan.
Ik vond het echt een flop en zonde van mijn tijd.
Maar misschien is het bij jou wel zinnig en heb je er wel iets aan...

Terug
Bovenaan