<p>Hoi dames!</p><p>ik ben 7 weken en 2 dagen zwanger vandaag een echo gehad en het hartje klopt gelukkig! Ik heb totaal geen symptomen behalve vermoeidheid, daarnaast voel ik me de laatste weken zo down.. ik ben alleen maar chagrijnig tegen mijn vriend kan niks hebben en heb nergens zin.. wil alleen maar slapen ben zo moe en weet gewoon niet wat ik met me dag moet doen omdat ik gewoon nergens zin in heb. Normaal doe ik graag leuke dingen maar nu heb ik al moeite met opstaan.</p><p>Is dit normaal? Wat hebben jullie gedaan om uit z’n depressie te komen? Ik weet dat ik me ook heel zorgen maak of alles goed blijft gaan tot met de baby maar toch merk ik dat ik totaal anders ben tegen iedereen en gewoon met rust gelaten wil worden. Erg lastig met een vriend die veel aandacht wilt en helemaal niks van zwangerschapskwaaltjes weet en dus nergens rekening mee houdt, gewoon verwacht bij thuiskomst dat het hele huis gepoetst is en het avondeten klaar op tafel staat? mijn energie is gewoon helemaal weg!</p>