Hoi,
Nou, dat vind ik nog eens een goede vraag. Bij mij zijn namelijk in week 12 alle waardes gemeten en toen was mijn suiker op zich goed. Kan het zijn dat dat een momentopname is?
Ik twijfel namelijk een beetje aan de uitslag. Mijn vader heeft vanaf zijn jeugd diabetes en ik ben bekend met hippo's. Nou heb ik de laatste 4/5 weken regelmatig, toch zeker 1 keer per dag, dat ik ineens heel trillerig ben, alsof ik 10 koppen koffie opheb, of alsof ik heel lang niks gegeten heb. Het voelt echt niet goed. Daarbij ben ik ook nog duizelig. Dit is mijn vierde zwangerschap en dit heb ik niet eerder gevoeld. Ook heb ik het idee dat ik er meer last van heb als ik gesnoept heb, kan dit kloppen?
Gisteren had ik het er over met mijn gyn., maar die praatte er meteen overheen (is een stom wijf, sorry voor mijn taalgebruik) en had het blijkbaar erg druk (ze liep ook al een uur uit). Voordat ik het wist stond ik weer buiten. Ik overweeg nu een keer bij mijn huisarts langs te gaan, die kunnen dat toch ook testen? Ook moest ik bij mijn vorige zwangerschappen altijd tweemaal in de zwangerschap laten testen, maar dan echt eerst prikken als je nuchter bent, dan eten en dan weer prikken.
Ivy