Zwangerschaps fashion

<p>hoi dames!</p><p>ik ben 22 jaar, en heb al een flinke baby buik. </p><p>Nu vind ik eerlijk gezegd niet alle zwangerschapskleding mooi.. ook past het mij niet heel goed. </p><p>Hebben jullie tips? Misschien leuke sites of winkels?</p><p>liefs</p>

Ik heb bij boohoo toen allerlei dingen besteld. Ik was wel in de zomer zwanger, dus ik weet niet hoe de winter collectie is. Succes! 

Hoi, 
buitenom dat ik ook gewoon veel kleren een maatje groter koop of oversides kleren haal vind ik de volgende winkels wel goed met positiekleding:
H&m hele mooie broeken ed die lekker zitten en er uitzien als normale skinny jeans bijvoorbeeld.
bonprix: tot nu toe jassen en shirten besteld alleen de shirten waren veel te groot (pas ik vast als kk bijna uitgerekend ben haha) 
prenatal heeft ook wel een leuke collectie maar dat is ook weer een mix van bepaalde merken.
mammalicious heb ik zelf nog niks besteld maar ziet er redelijk leuk uit. 
Verder koop ik bijvoorbeeld bij de hema extra lange tshirts en bij de h&m van die oversized truien. Daar pas ik zeker nog wel een poosje in! 
Boohoo.com heb ik ook paar dingen van maar qualiteit vind ik maar zozo. 
Succes ermee!

Mijn vorige zwangerschap heb ik veel eigen kleding doorgedragen en gewone kleding een maatje groter gekocht, gaat prima. Verder veel stretch jurkjes gedragen en van mijn zus wat dingen over kunnen nemen. Ik droeg heel hoog dus mijn eigen broeken zaten fijner dan zwangerschapsbroeken. 
Nu heb ik op Limango wat items besteld. Meer basics. Dit is een Outlet en ik trof het nog best wel. Ik vind het nieuw echt veel te duur! Je kunt ook op marktplaats zoeken op de goede merken (Noppies, mamalicious etc) dit blijft lang mooi en kun je prima tweedehands aanschaffen 

Ik vond alle zwangerschapskleding echt spuuglelijk! Nog het beste geslaagd bij h&m maar ik heb me nooit lelijker gevoeld dan tijdens me zwangerschap. Ben zelf 20 en t lijkt wel alsof alle zwangerschapskleding word gemaakt voor oma’s ofzo. 

Ik snap je helemaal! Mijn leeftijd begint ondertussen wel met een 3 helaas haha maar ook ik vind de positiekleding saai en lelijk. Alsof je er suf uit moet zien? Mamalicious vind ik duur maar ben toch gaan kijken. Helaas alles te groot (ben helaas klein van stuk). Verder overal van die saaie shirtjes met strepen of stippen. Dat is de zwangerschapsmode? Voorlopig heb ik t allemaal nog niet nodig, en mijn blazers en vesten blijf ik door dragen (nu pas 12 weken). Maar ik zou ook graag leuke betaalbare kleding vinden!

Ik ben 2 weken geleden goed geslaagd bij Mammiesfashion in Veenendaal. Hier hebben ze allerlei merken en vrij ruime keus. Ik had 2 items in de sale, dus dat scheelt ook weer.
Ze hebben ook een webshop, maar zelf vind ik het fijner om gelijk te kunnen passen en kleding te kunnen voelen. www.mammiesfashion-positiekleding.nl
Broek heb ik bij de H&M gekocht. En die zit héérlijk!!
BTW: ik ben 28 jaar.
Succes!

Terug
Bovenaan