zwangerschaps gym of/ yoga

Ik heb bij beide zwangerschappen yoga gedaan. Heel lekker om even een momentje voor mezelf met de kleine te hebben. Ik moet zeggen dat ik tijdens de bevalling niet veel aan de yoga heb gehad. De tips die ik kreeg waren wel heel fijn, maar ik heb bij beide bevallingen een weeenstorm gehad en daar helpt niet veel tegen. Ook de rugweeen die ik heb gehad, zijn niet weg te masseren. Deze keer twijfel ik of ik nog wel yoga wil gaan doen. Het momentje voor mezelf en de baby vind ik fijn, maar dat hoef ik niet perse bij de yoga te hebben.
 
je hebt ook meestal bij sportclub of een fysio zwanger en fit kan je je al aanmelden als je 3 maanden bent
werken aan je lichaam en ademhaling en bekken en ontspanning noem maar op
 
Dat is echt niets voor mij, doe het op mijn eigen manier, is 2x goed gegaan
Maar als je dat graag wil en er tijd voor heb moet je dat gewoon doen!!
 
Ik heb de vorige keer zwangerschapsfitness gedaan. Ben niet echt een type voor yoga en fitnessen was leuk + je blijft toch beetje in beweging. Weet nog niet of ik dit keer weer zoiets ga doen.
 
Hoi,
Ik heb vorige keer zwangerschasyoga gedaan, dit keer ga ik niks doen. Ik vond het eigenlijk niet zo heel boeiend. En kan er niet zo goed tegen om met allemaal van die dames in een kringetje te zitten. Allemaal zuchten over hoe zwaar het wel niet is, had ik allemaal niet zo'n last van, dus werd er eerder sjaggie van haha. Ik irriteer me altijd al snel aan mensen dus laat staan met zwangerschapshormonen haha!
Het enige waar ik wat aan gehad heb is de buikademhalingen tegen harde buiken. Verder heb ik niks in praktijk uit kunnen voeren. die weeën deden veel te veel pijn om rustig te blijven!
Maar ik weet dat heel veel dames het wel erg leuk vinden om te gymen of yogaen! Je kan vaak van te voren info aanvragen en dan kan je kijken wat erbij jou past!
Liefs,
mar
 
Terug
Bovenaan