Zwangerschaps gym

Hoi meiden,

Hebben jullie al eens nagedacht over iets van gym of yoga?

Ik ben vandaag begonnen met gym die speciaal ook op de bekken gericht is aangezien ik tijdens mijn eerste zwangerschap bekken klachten had,begin ik nu maar al vroeg met gym.
Toen heb ik het niet gedaan.
Ik heb nu al iets last van mijn bekken en onderrug.

Ben heel benieuwd wat jullie willen gaan doen!!

Ik geef op dit moment nog 9 uur per week : zumba, pilates bodypump en bodyshape...hoelang ik dat ga volhouden geen flauw idee! Maar weet ook echt niet wat precies goed is voor je tijdens zwangerschap ik ga dit gewoon proberen zo lang mogelijk vol te houden :) ik ben benieuwd wat jullie gaan doen....bij ons geven ze ook yoga en bodybalance Miss is dat ook we wat?

Ik ga gewoon weer voor de 3e keer zwangerschapsgym doen. Vind het met name heel gezellig altijd! Leuk om andere zwangeren te ontmoeten en even lekker over je zwangerschap te kletsen.

Ik wil volgende week weer gaan beginnen met zwangerschapszwemmen. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan en is echt aan te raden. Lekker dobberen en kletsen. Niks moet en je kan in je eigen tempo zwemmen en de oefeningen doen. Ik ben toen doorgegaan tot 41 weken! Niet dat ik toen nog veel deed ;)

Wat leuk dat je al begint! Ik zou ook graag willen starten met zwemmen of yoga aangezien ik rugklachten begin te ontwikkelen. Het is hier alleen een beetje lastig, want de meeste dingen starten niet voor 20 weken of verder.

Ik zit er ook aan te denken om yoga of zwemmen te gaan doen, het voordeel is dat het beide rustig is en in combinatie met een zwangerschap en reuma is dat het makkelijkste om te doen

Terug
Bovenaan