zwangerschaps kilos

hoi hoi

ja i.v.m de standaart goede voornemens voor het nieuwe jaar vroeg ik me af of jullie nog goed afval/lijn tips hebben voor het nieuwe jaar.
ik wil toch graag mijn zwangerschaps kilos kwijt die door een niet werkende schildklier er tot nu toe niet echt af wilde haha maar goed nu is die weer op de goede rit en kan ik toch nog een pogen om gezonde eet gewoonte aan te meten ook i.v.m dochter lief die nu al kan eten als een beer.... is het wel handig dat zei straks niet ook dieet leet moet ondergaan zoals ik had toen ik klein was.

kus

tja dat is een goede, na de bevalling was ik 15 kilo lichter dan de dag dat ik zwanger werd. dus ik hoefde het alleen maar in stand te houden.

nu 31 weken zwanger en nog steeds lichter dan die tijd voordat ik kids had

als jij en de kleine overdag goed ontbijt en luncht en je fruit eet kom je een heel eind
avondeten hou ik meestal 50%groente, 25% vlees en 25% pasta aardappel aan
als je niet teveel witmeel producten en koolhydraten binnen krijgt en niet teveel suikergoed (snoep koekjes chips alle lekkers tel ik hier ff onder) dan eet je gezond en moet het goed gaan toch?

ik ben nu heel erg zwanger en moe en doe soms makkelijker met eten, en dat sta ik mezelf ook ff lekker toe. geen energie om het anders te doen. maar mijn meisje krijgt dan wel gezond spul, zij krijgt extra groente of een keer een potje bijv.

succes ermee

Terug
Bovenaan