zwangerschaps kleding waar????

Waar hebben ze betaalbare zwangerschaps kleding,ik heb nij de hema en miss etam al gekeken,bij miss etam hebben ze niet veel,wie o wie kan me helpen?
Ik heb m,n positiebroeken al zo goed als versleten!
bedankt alvast!
groetjes

al bij de c&a en h&m geweest, daar hebben ze ook maar weet niet hoeveel en wat het kost, maar volgens mij niet zo duur!! (en misschien via internet?)
Succes ermee!!

Groetjes

Ik heb 1 pantalon en 1 spijkerbroek gekocht bij de prenatal, moet zeggen ze zitten heerlijk en de prijs vond ik erg meevallen.
Verder heb ik ook wat kleding van marktplaats vandaan.
Maar blijf het ook ff volgen, ben nog op zoek naar betaalbare en leuke truitjes.

Groetjes Pauline

De spijkerbroek van de HM is TOP! Iedereen vind hem leuk en als ze dan zien dat het een zwangerschaps broek is kijken ze raar op! Je moet het alleen wel via internet bestellen en houd rekening met de maat je moet altijd een maatje meer bestelen vanwegen dat het eltijd klein uit valt!

Het merk mama licious is ook erg betaal baar kan je ook via internet zoeken.

Succes Maureen

Op de website van ik en mijn kind (http://www.ikenmijnkind.nl) heb ik kleding besteld voor ongeveer de helft van wat het in de winkel kost, misschien hebben ze daar ook wat voor jou. En het was binnen een week in huis, dus best snel nog...

Groetjes Esther

Een leuk en redelijk betaalbaar merk vind ik mamalicious, even google-en en op de site staan de verkooppunten in Nederland. Oa prenatal geloof ik. Het is van dezelfde koker als Vila en Vero Moda.

Oh, ik zie net dat Maureen met dezelfde tip is gekomen... nou ja, dan weet je in ieder geval dat het een leuk merk is.

(Ik zit trouwens met hetzelfde probleem :) Aankomend weekend toch maar even wat gaan rondneuzen!)

Ik heb een spijkerbroek van de h&m en een rokje van de prenatal en van de miss etam. Verder heb ik geen zwangerschapskleding. Gebruik gewoon mn normale shirtjes en jurkjes. Shirtjes kan makkelijk omdat er ook zo'n hoge band aan de broek zit en als t shirtje te kort gaat worden doe ik er wel een buikband om. Vind t zonde om dat allemaal ook nog te gaan kopen, heb er na de tijd niks meer aan.

Groetjes

Ik weet niet wat je maat is, maar de wibra heeft een xl collectie die ook heel geschikt is als zwangerschaps kleding. Ik heb normaal maat 40 en heb net wat tuniekjes en shirtjes gekocht, maat 42-44 en die vallen perfect.
Ze zijn met name heel ruim rond de buik en het ziet er echt niet uit alsof ik in te grote-grote-maten kleding rondloop. (Ik ben vrij kritisch met dat soort dingen).
De shirtjes zijn rond de 8/9 euro.

Terug
Bovenaan