Zwangerschaps kleding

<p>Hallo dames,</p><p>Waar kun je leuke hippe kleding vinden als je zwanger bent? Wat ik zo zie is het zo truttig en overal dezelfde merken... Wie heeft tips?</p>

Ik kom toch heel veel bij de H&M uit. Niet in de winkel zelf maar online veel dingen beschikbaar die niet in de winkel beschikbaar zijn en die vind ik leuk en betaalbaar

Ik heb zelf veel van Asos. Ook heeft de Zara en H&M een aparte collectie. Vind daar wel veel dingen standaard of niet heel boeiend. 
Ik draag nu veel jurkjes die een midi lengte hebben in 1 maat groter dan normaal. Met een riem om mijn middel oid accentueer ik mijn zwangere buik bijv. In principe kan je nog best veel van een normale collectie aan behalve broeken. (Ligt er natuurlijk wel aan hoe snel je een flinke buik krijgt) :D 

Asos, H&M, Topshop, New Look. Maar mijn favoriet: gesponnen suiker. Normale kleding maar ze hebben een zwangerschapsproof sectie. De eigenaresse is net bevallen en heeft alles doorgepast

Asos werd al genoemd en heeft idd een hippere en prima betaalbare maternity lijn. Verder heeft de webshop Seraphine ook toffe jurkjes. Bij H&M, Noppies enz vind ik het zelf persoonlijk ook erg tegenvallen. Wel heb ik wat basic zwarte rokken en jurkjes van Mamalicious. Shopze!

Asos werd al genoemd en heeft idd een hippere en prima betaalbare maternity lijn. Verder heeft de webshop Seraphine ook toffe jurkjes. Bij H&M, Noppies enz vind ik het zelf persoonlijk ook erg tegenvallen. Wel heb ik wat basic zwarte rokken en jurkjes van Mamalicious. Shopze!

Terug
Bovenaan