Zwangerschaps kleding

Ik moet er toch echt aan geloven! Ik pas nog maar 1 broek en ook deze zit al niet lekker meer. Het enige wat me tegen houd is: ik weet niet hoe het zit met de maten.
Kan ik gewoon een zwangerschaps broek/trui kopen in mijn eigen maat en dan moet hij passen? Hoe doen jullie dat en waar shoppen jullie?

Groetjes !

Oja 24 November heb ik de 20 weken echo!

Hoi, ik heb sinds vorige week een zwangerschap rokje en kan gewoon je eigen confectiemaat aannemen alleen zit er nu zo een band aan de bovenkant maar moet zeggen zit een stuk lekkerder.
Tops is makkelijker daar kan je gewoon een lang top onder dragen.
Succes!!!!!

Ik heb draag al een paar weken zwangerschapsbroeken. Ze zitten echt veel lekkerder dan gewone broeken. Je kunt je eigen kledingmaat aanhouden. Juist niet groter, want er wordt rekening gehouden met het feit je een buik krijgt.

Ik ook heb gewoon lange shirts aan met een truitje met lange mouwen eronder en een legging laarzen en klaar. Voor een winterjas ben ik nog niet gelaagd heb nu gewone jassen besteld alleen een maat groter haha.

Maar met zwangerschapskleding gewoon je eigen maat aanhouden dan komt het helemaal goed.

Succes ermee!!

Ik probeer eerst zo lang mogelijk mn eigen kleren aan te houden, want na 6 maanden in zwangerschapskleren ben ik ze helemaal zat. Ik heb ook maar 2 goede spijker broeken (mamalicious&noppies) voor de eerste maanden, maar meer heb ik ook niet nodig. Ik heb de eerste keer mijn eigen confectiemaat gekozen, dat past prima tot ongeveer 2-4 weken voor de bevalling. Dan gaat je buik een beetje zakken en begint die broekband te schuren.
Zwangerschapstruien/shirts zijn tot 7 maanden meestal nog te ruim en jasjes/bodywarmers/bolero's zijn ook veel duurder dan in een reguliere winkel.

Ik ben een paar dagen geleden de stad ingegaan om een positie spijkerbroek te kopen. Ben goed geslaagd bij Miss Etam. Shirtjes, bloesjes ed kun je ook gewoon bij een gewone winkel kopen. Maar dan maatje groter. Werkt bij mij altijd goed.
Shopze

qua broeken heb ik twee zwnagerschapsbroeken en wat joggingsbroeken en draag ik vooral veel legiigns, gewoon in mijn eigen maat. ik ben zelf niet zo lang 165 en weeg van mezelf ook niet veel dus koop vooral lange truien en shirts in een maatje groter zodat ik er mooi inpas... kan natuurlijk niet zeggen of dat zo gaat blijven afhankelijk van hoe dik ik wordt

Terug
Bovenaan