Zwangerschaps kleding

hoi allemaal ,

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger , maar merk dat mijn broeken minder fijn beginnen te zitten . Ik loop nu vaak in een huispak omdat dit wel lekker zit . Alleen weet ik nou niet vanaf waar neer ik nou echt zwangerschaps kleding moet gaan dragen. Iemand een idee vanaf waar neer je dit kan gaan dragen ?
 
Hier ook vooral savonds een enorme opgezette buik, ben al niet slank van mezelf dus het lijkt wel alsof ik al maanden zwanger ben.. Ben nu 8 w. ik ga denk ik vandaag morgen maar een keer shoppen.. ik denk dat je gewoon zelf moet aanvoelen  wanneer jij er aan toe bent, iedere zwangerschap is anders dus gewoon  lekker jr eigen gevoel volgen!
 
Ik had met 10 welen al zwangerschapsbroek aan ivm opgezette buik. Normale jeans zat gewoon niet meer lekker. Gewoon doen wat je zelf het fijnste vind zitten ;-)
 
Oke dat is toch al vrij vlot zo te lezen , je begint bij mij nu pas iets een buikje te zien .  Daarom vind ik het lastig om te bepalen of het al kan of dat het nog te vroeg is . Maar zal eerdaags maar eens gaan kijken, als ik jullie zo hoor kan het dus makkelijk .
 
Terug
Bovenaan