zwangerschaps kwaaltjes?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik dacht ach waarom niet, schrijf het maar van me af.
Maar heb sinds een aantal dagen, witte afscheiding, ben dood moe, en kramp onder in mijn buik, sinds gisteren hang ik boven de w.c. kots misselijk maar gelukkig met vlagen, en mijn temp blijft hoog!

Ik ben er eigenlijk nogal rustig onder, want ik weet dat je je lichaam in deze tijden niet al te serieus moet nemen. Maar toch is het ook wel spannend!

Een kwestie van afwachten, mijn nod is 11 april, maar het zou deze maand ook gewoon weer een cyclus van 28 dgn kunnen zijn, want alleen vorige maand was ie 30 dgn. Ik denk dat ik dan toch een week na 11 april ga testen, want vorige keer deed ik dat toen ik één dag overtijd was.

Stiekum hoop ik echt dat het nu wel raak is!

Ik ben erg benieuwd hoe het met de rest gaat.

groetjes Saskia30

Hoi Saskia30,

wat ontzettend spannend zeg!! De klachten die jij beschrijft klinken inderdaad goed. Het is wel zo dat jouw lichaam je voor de gek kan houden met bepaalde klachten, maar volgens mij kan dat geen invloed hebben op jouw temperatuur, dus zolang die hoog blijft....
Succes ermee en laat ons iets weten hè1

liefs kreeftje

Hoi anoniempje!

Spannend joh!!!

Maar je temp blijft in principe altijd hoog na je eisprong, en daalt pas vlak voor je menstruatie komt... dus een verhoogde temp zegt eigenlijk nog niks.....

Maar ik duim wel voor je dat het raak is!!!!!

Succes met wachten....

Hoi

Ik doe met je mee, heb ook de 11e mijn nod.

Spannend he, ik heb normaal ook elke maand wel ergens last van, maar nu
helemaal niet, alleen een heel klein beetje gevoelige tepels.

Ik heb ook ergens gelezen dat als je zwangerschapskwaaltjes krijgt deze
meestal beginnen rond de 6e week, alles wat daarvoor komt zou weer meer
te maken hebben met de ongi, maar volgens mij is dat bij iedereen weer
anders.

Ik zal voor je duimen dat het gelukt is, ook voor de andere trouwens!!!!!!!

groetjes leeuwtje 22

Ik heb deze week dezelfde klachten, behalve misselijk.
Ik heb morgen mijn nod, alleen had ik vorige maand 4dagen van te voren druppelend bloedverlies en nu niet. Dus ik weet niet of ik nu al  4 dagen overtijd ben of morgen
(hopelijk niet) ongesteld wordt.
Dus ja al die kwaaltjes, ik weet het niet, het kan idd ook met je ongi te maken hebben..
Ik hoop voor jou ook dat het goed zit!!
Ik duim voor je!
Liefs Steef

Hallo,

Wat spannend zeg al die kwaaltjes die jij hebt, als ik dat allemaal zou hebben zou ik niet kunnen wachten met testen, en dat je boven de pot hangt klinkt ook goed.
ik hoop het voor je!!! ik zelf heb van daag mijn nod en er is nog nix te voelen of te zien van een aan komende ongi. meestal heb ik wel buikpijn en krijg ik een paar dagen voor mijn nod al wat gekleurde afschijding maar die is nu nog helemaal helder. ik kan niet wachten tot ik kan gaan testen. ik denk dat ik dat morgen avond ga doen.

suc6 met afwachten en al je "kwaaltjes"
groet natasjha

Nou, je klachten klinken in elk geval wel positief! Dus ik hoop voor je dat het niet op iets anders duidt, maar dat je echt zwanger bent.
Wat je beschrijft klinkt wel een beetje hetzelfde als wat ik had toen ik zwanger bleek te zijn. De klachten begonnen ongeveer rond het moment dat ik mijn ongi verwachtte en waren een weekje later nog een stuk heviger. Dus hopelijk blijven  de klachten en blijk je zwanger te zijn!  Ik kan me voorstellen dat je een week wilt wachten met testen, dat was ik toen ook van plan, maar ik heb toch na 3 dagen al getest, want ik hield het wachten niet langer vol. Succes!

Groetjes,
Sandra  

Hoi,

Klinkt goed al die verschijnselen! Ik heb ook de 11e nod. En ook ik ben erg moe en misselijk. Niet zo erg dat ik boven de pot  moet hangen, maar  wel  voor de 3e dag op rij. Ik dacht eerst dat ik iets verkeerds gegeten had, maar misschien is het dus toch iets anders... Hopelijk niet de griep, want daar hebben volgens mij ook nog steeds erg veel mensen last van.

Succes met wachten en hopelijk volgende week allebei goed nieuws!

Groetjes, Em

Terug
Bovenaan