Zwangerschaps kwaaltjes

<p>Hi ladies. </p><p>Dinsdag 30 april positief getest?daarna nog 3 testen positief en gister een clear blue die 3+ aangeeft</p><p>Ik ben dus als het goed is rond de 5weken? Maar heb niet zo veel heftige symptomen/ ene dag wel dan weer niet.  daar maak ik me ook telkens druk om en bang dat het fout gaat. Ik ben wel al de hele tijd moe moe moe.. Soms hoofdpijn.. Had hele pijnlijke borsten (nu minder aleen bij drukken) donkere tepels.. redelijk veel plassen etc, met vlagen misselijk.</p><p>Ik heb me al aangemeld bij de verloskundige nu wachten tot ze bellen voor afspraak.</p><p>Ik ben gewoon zo onzeker dat ik er gek van word. Ik denk de hele dag van als het maar goed gaat. Dit is ook mijn eerste kindje en meer dan welkom.</p><p>Hebben meer aanstaande mama's dit? Of meegemaakt.</p><p style="text-align: left;">Liefs</p>

Hoihoi
Gefeliciteerd  met je zwangerschap 
En tuurlijk is het niet gek dat jij je eigen zorgen  maakt. Dit zijn  je mama gevoelens  en je wilt dat alles goed gaat met de kleine 
Hopelijk kan ik je gerust stellen  door je te vertellen toen ik zwanger  was ik amper  tot geen symptomen heb gehad. Alleen soms wat pijn lijke borsten en honger meer eigenlijk  niet.
Dit maakte mij ook erg onzeker en voelde me totaal niet zwanger tot ik de baby begon  te voelen 
Achteraf  denk ik terug  aan een super  fijne zwangerschap waarin ik eigenlijk  bijna  alles kon eten zonder dat ik er misselijk bij was etc. Een betere zwangerschap  had ik mij niet kunne wensen met zo weinig  symptomen. 
Maar nogmaals  ik was ook erg onzeker hoor  omdat ik niet echt de bevestiging kreeg doordat ik geen symptomen  had of alles wel goed ging met de kleine. 
Probeer toch ondanks  dat het makkelijker gezegd is dan gedaan te genieten van je zwangerschap. 
Zoiets super moois is het van begin tot eind?
Fijne zwangerschap  gewenst

Hoihoi
Gefeliciteerd  met je zwangerschap 
En tuurlijk is het niet gek dat jij je eigen zorgen  maakt. Dit zijn  je mama gevoelens  en je wilt dat alles goed gaat met de kleine 
Hopelijk kan ik je gerust stellen  door je te vertellen toen ik zwanger  was ik amper  tot geen symptomen heb gehad. Alleen soms wat pijn lijke borsten en honger meer eigenlijk  niet.
Dit maakte mij ook erg onzeker en voelde me totaal niet zwanger tot ik de baby begon  te voelen 
Achteraf  denk ik terug  aan een super  fijne zwangerschap waarin ik eigenlijk  bijna  alles kon eten zonder dat ik er misselijk bij was etc. Een betere zwangerschap  had ik mij niet kunne wensen met zo weinig  symptomen. 
Maar nogmaals  ik was ook erg onzeker hoor  omdat ik niet echt de bevestiging kreeg doordat ik geen symptomen  had of alles wel goed ging met de kleine. 
Probeer toch ondanks  dat het makkelijker gezegd is dan gedaan te genieten van je zwangerschap. 
Zoiets super moois is het van begin tot eind?
Fijne zwangerschap  gewenst

Gefeliciteerd! Wat leuk dat je mama wordt!
Het is super normaal om je zorgen te maken in het begin, er zijn weinig mama's die daar geen last van hebben. Zodra je het hart ziet kloppen, vallen de zorgen gelukkig een beetje weg :) Dus nog even geduld!
Aan je symptomen te merken, zit het in ieder geval helemaal goed! Die horen er allemaal bij... En dat ze de ene dag wat meer aanwezig zijn dan de andere dag, is ook heel normaal! Hier kun je wat meer lezen over alle symptomen die er in het begin zijn, misschien stelt het je gerust...  https://mybabywatcher.com/de-eerste-symptomen-van-zwangerschap/ 
Probeer van je zwangerschap te genieten! :) 

Gefeliciteerd ?
Ik ben zelf ook nog maar net zwanger. En ik heb verder ook geen kwaaltjes. Het enige wat ik heb is erg moe. Slaap momentueel heel veel. 
Verder zou ik zeggen geniet vooral van je zwangerschap. 
Liefs

Gefeliciteerd! 
Je zorgen zijn echt normaal. Ik ben nu bijna 18 weken en kan sinds een aantal weken er echt van genieten.
Dat je nu nog niet veel symptomen hebt is ook volkomen normaal. Bij mij begon dit pas rond een week of 7. En werd het pas met 16 weken beter. Geniet en probeer je niet te veel zorgen te maken ! 

Aah dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes ☺️ doet echt goed
Over 10 dagen de eerste echo ik kan niet meer wachten hahah
Duimen dat het allemaal goed zit! 

Terug
Bovenaan