<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben weer te vroeg i know, zit nu pas een week na mijn ovulatie. Iedere maand lijken kwaaltjes natuurlijk op ‘zwangerschapskwaaltjes’ als je graag zwanger wil raken… afgelopen weekend een beetje last gehad van krampjes en ben sinds een aantal dagen zo ontzettend moe. Bijna in slaap gevallen op het werk en liep met hele rode ogen rond. Het is niet dat ik slecht heb geslapen, integendeel ik kan wel uuuren slapen. Bovendien heel veel hoofdpijn gehad afgelopen dagen en nu begint het ook weer op te komen.. Vorige maand(en), waarin het dus niet is gelukt, had ik vooral klachten vanaf een week na eisprong zoals steken en krampen in de onderbuik/eierstokken en bloedverlies maar dit heb ik nu (nog) helemaal niet..Zelfs geen pijnlijke borsten, dat heb ik normaal iedere maand vanaf de eisprong.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Zouden mijn klachten van nu kunnen duiden op een zwangerschap?</p>