Zwangerschaps kwaaltjes?

Hallo (aankomende) mama's. Hebben jullie ook al de nodige kwaaltjes? Ik zelf heb het gevoel alsof ik al 20 weken zwanger ben. Dit komt omdat ik last heb van obstipatie en daardoor wat een opgeblazen gevoel heb. Verder ben ik wat sneller emotioneel. Vooral als ik muziek hoor springen de tranen in m'n ogen.. Gek hè?.. En gaan jullie ook mee doen met moeders voor moeders? Ik heb hier bij mijn dochter ook aan mee gedaan en vind het zoiets moois om te terug te doen voor vrouwen die ook graag zwanger willen worden. Liefs emma en nog een fijne zondagavond toegewenst!

Hoi Emma,

Ik ben moooooeeee! Heel vervelend, mede doordat ik elke ochtend om 06:00 wakker ben. Voorheen als mijn man gedag zei was ik al weer vertrokken voordat hij de slaapkamer uit was, en nu..... klaarwakker :-( Begint nu na twee weken wel al op te breken. Morgen ben ik vrij en ga ik proberen veel te slapen. Naast moe zijn, heb ik gevoelige borsten, last van mn onderrug, soms buikkrampen, weeig zijn en veel eten opboeren. Alleen de vermoeidheid vind ik vervelend, de rest is heel prima te behappen!

Hoe is dat bij jou? Lees dat je nog een kleine hebt rondlopen. Pittig of valt het mee?

Ik ben sinds vrijdag begonnen met moeders voor moeders! Vind het fijn om iets voor andere vrouwen te kunnen betekenen. A.s. dinsdag ben ik 6 weken en jij?

Als we wat verder in de cyclus zijn, dan verander ik mn naam en ben ik zichtbaar, voor nu houben het graag nog even wat anoniem.

Groetjes J

Hello Lady's,

hier nog een ............... moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee moeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ach, opgeblazen gevoel, minder eetlust, lage rugpijn, slaaptekort, diarree, gevoelige borsten, lichte maagzuur en steken in mijn buik (darmen denk ik).
Maar ik ben niet chagrijnig te krijgen hahaha, ik ben gewoon zwangerrrrr. Kan het nog steeds niet geloven.
Ben zo gelukkig en zo blij voor iedere vrouw die ook zwanger is. Ik doe daarom ook mee met moeders voor moeders want dit geluk gun ik elke vrouw!!!!

Veel liefs Ilham

Hier ook erg moe.. Duizelig, last van puistjes, erg snel geïrriteerd, zere borsten, veel plassen. Misselijk met vlagen. Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Ik doe niet mee aan moeders voor moeders.

Het valt me qua moeheid nog wel mee. Onze dochter is nu 1.5 jaar dus Ik ben sowieso savonds al moe haha. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Tijdens m'n eerste zwangerschap hoefde ik alleen maar aan mezelf te denken (en mijn man natuurlijk)
En nu loopt er nog iemand rond die van veel aandacht houdt. Maar dat gaat vast allemaal wel vanzelf. Ik heb aanstaande woensdag een afspraak met de verloskundige. We weten nog niet precies hoever ik zwanger ben ivm onregelmatige cyclus. Ik denk zelf nu 5 weken en 4 dagen. Dan ga ik daarna gelijk starten met moeders voor moeders. Groetjes Emma.

Hier ook moe vooral tegen 16 uur dan knap ik af dan is het klaar. En heb morgen een late dienst van 14.15 tot 22.45 uur dus ben wel benieuwd heo dat zal gaan. gelukkig ben ik woensdag vrij al moet ik dan op tijd op want ik doe met mijn dochter aan babyzwemmen dus moet ook een half uur actief zijn.
Ook erg emotioneel kan bij van alles huilen. ook last van krampen veel last van nachtmerries ben misselijk de hele dag, avond en nacht door niet spugen maar alleen misselijk.
En ook mijn buik is opgezet.
Maar het hoort erbij en bij de vorige zwangerschap kon ik gaan zitten als ik wilde maar dat gaat nu helaas niet op.

Ik heb net positief getest, zwanger dus!maar voel me al 3 dagen niet lekker...erg moe (gaat nog pittig worden met een klein mannetje van 14 maanden...) maar ben nu ook al misselijk!bah...had er de vorige 2 zwangerschappen ook een beetje last van, maar toen begon het met een week of 6-8...

Terug
Bovenaan