Hoi Dames,
ik ben benieuwd hoe het met de kilo's en het eten gaat!
Ik ben 33 weken en al 16 kilo aangekomen!
Voor de zwangerschap was ik ongeveer 5 kilo lichter dan voor de andere twee zwangerschappen, maar ik ben nu ook zeker 5 kilo zwaarder bij 33 weken dat toen.
Alsof mijn lichaam het weer wil inhalen.
Ik had voor ik zwanger werd een BMI van 21,5 keurig denk ik dan.
Maar nu ben ik toch echt tonnetje rond! Hopelijk komt het ook deze keer weer goed.
En eten, dat heb ik heel veel gedaan deze zwangerschap, pas nu de baby tegen mijn maag drukt zit ik eerder vol en komen de kilo's er niet meer zo heel hard bij.
Maar zeker die eerste maanden, geen Burger King was veilig en dat het liefst een dubbele burger met kaas...
Als tussendoortje, hè?
En veel patat, aardappels, mayo.
Zwaar en vet, veel hartig. Heel veel eieren ook, ik stond soms tijdens het koken al gekookte eieren naar binnen te werken! Hahaha
Bijna een dierlijke behoefte aan eten, nu..!! grrrrr
Dat is dus nu gelukkig wel wat minder, hebben jullie er last van (gehad)?
Ben benieuwd,
liefs Lorelei
ik ben benieuwd hoe het met de kilo's en het eten gaat!
Ik ben 33 weken en al 16 kilo aangekomen!
Voor de zwangerschap was ik ongeveer 5 kilo lichter dan voor de andere twee zwangerschappen, maar ik ben nu ook zeker 5 kilo zwaarder bij 33 weken dat toen.
Alsof mijn lichaam het weer wil inhalen.
Ik had voor ik zwanger werd een BMI van 21,5 keurig denk ik dan.
Maar nu ben ik toch echt tonnetje rond! Hopelijk komt het ook deze keer weer goed.
En eten, dat heb ik heel veel gedaan deze zwangerschap, pas nu de baby tegen mijn maag drukt zit ik eerder vol en komen de kilo's er niet meer zo heel hard bij.
Maar zeker die eerste maanden, geen Burger King was veilig en dat het liefst een dubbele burger met kaas...
Als tussendoortje, hè?
En veel patat, aardappels, mayo.
Zwaar en vet, veel hartig. Heel veel eieren ook, ik stond soms tijdens het koken al gekookte eieren naar binnen te werken! Hahaha
Bijna een dierlijke behoefte aan eten, nu..!! grrrrr
Dat is dus nu gelukkig wel wat minder, hebben jullie er last van (gehad)?
Ben benieuwd,
liefs Lorelei