Zwangerschaps lusten en kilo's

Hoi Dames,

ik ben benieuwd hoe het met de kilo's en het eten gaat!

Ik ben 33 weken en al 16 kilo aangekomen!
Voor de zwangerschap was ik ongeveer 5 kilo lichter dan voor de andere twee zwangerschappen, maar ik ben nu ook zeker 5 kilo zwaarder bij 33 weken dat toen.
Alsof mijn lichaam het weer wil inhalen.
Ik had voor ik zwanger werd een BMI van 21,5 keurig denk ik dan.
Maar nu ben ik toch echt tonnetje rond! Hopelijk komt het ook deze keer weer goed.

En eten, dat heb ik heel veel gedaan deze zwangerschap, pas nu de baby tegen mijn maag drukt zit ik eerder vol en komen de kilo's er niet meer zo heel hard bij.
Maar zeker die eerste maanden, geen Burger King was veilig en dat het liefst een dubbele burger met kaas...
Als tussendoortje, hè?
En veel patat, aardappels, mayo.
Zwaar en vet, veel hartig. Heel veel eieren ook, ik stond soms tijdens het koken al gekookte eieren naar binnen te werken! Hahaha

Bijna een dierlijke behoefte aan eten, nu..!! grrrrr

Dat is dus nu gelukkig wel wat minder, hebben jullie er last van (gehad)?

Ben benieuwd,

liefs Lorelei

Hoi Loreleitje,
Ik ben inmiddels al bijna 20 kg aangekomen en dat terwijl ik mijn eetlusten nog redelijk kan bedwingen.. Ik hou erg veel vocht vast maar vraag me echt af waar al die kilo's vandaan komen..
Hmmm nou we zien het straks wel.

De vorige keer was het precies hetzelfde en ook toen gingen de kilo's er van af..
Zolang de kleine het maar naar de zin heeft.. En dat heeft ie, dat hebben we vandaag voor de laatste keer per echo mogen aanschouwen...

Succes!!

Eten valt bij mij ook mee, maar de kilotjes gaan best hard. Bijna 33wk en nu 14 kilo erbij! Is mijn eerste kindje dus hoop dat bij mij alles er ook weer af gaat. Geen ervaring mee en leeftijd gaat ook tellen.. ;-)

Hoihoi!

Ik ben vandaag 36 weken, en tot nu toe nog maar 8 kilo aangekomen! Ik denk dat er hooguit nog 1 a 2 kg bij komt maar ik mag niet klagen. M'n vorige zwangerschap in totaal ook maar 8 kilo gegroeid meende ik.

Veel meer als anders eet ik niet maaar ik ben niet vies van een visje ( paling/markeel ) heeeerlijk. Als ik een visboer in m'n vizier krijg dan MOET ik er heen.

Succes nog met je laatste weekjes.

Liefs

hmm mijn weegschaal ging kapot toen ik 3 maanden zwanger was, heb daarna geen nieuwe meer gekocht, ik weet dus absoluut niet hoeveel kilo ik ben aangekomen en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten. hihi. ik kijk na de bevalling wel weer!!

Ik ben nu 35 weken zwanger en 11 kilo aan gekomen
maar ik vind het nog wel meevallen.
Ook is het bij iedereen weer anders de een heeft meer vruchtwater de ander houd vocht vast.
Ik zeg maar zo het is voor een goed doel en die kilo's zijn er waarschijnlijk sneller weer af dan je denkt.

Gr. Vi

Terug
Bovenaan