Zwangerschaps- lusten

ik heb bij de eerste zwangerschap helemaal geen lusten gehad. ik had alleen ggeen zin in chocolade, dus dat was alleen maar mooi meegenomen.
ik probeer nu bijna een jaar zwanger te raken van de 2e en ik merk de laatste tijd dat ik weer sterker ruik en dat de choclademelk op het werk ook niet meer echt smaakt, dus wie weet.
ik moet dit weekend ongi worden
 
Ik ben gek op sinaasappels, salmiakballen en droge beschuit maar dat heeft ook met de misselijkheid te maken.
1ste zwschap had ik appels en waterijs en de 2de niet veel bijzonders. Nu nog niet zo lang onderweg, maar ben benieuwd wat er nog komt!
 
hahaha ik ben sowieso een lekkerbek!

Maar nu zijn vers geperste sinaasappelsap, waterwijsjes, broodje aardbeien jam, en melk mijn favorieten!

Ik kan wel liters melk drinken op een dag (maar ik doe het niet hoor hihihi)
 
Ah... ik heb een kaassouflé-manie gehad, ik ben een tijdje dol op augurk geweest en nu veel fruit en raketten... Oh, ik ben dol op waterijsjes!

Maar ik probeer mezelf wel in de hand te houden hoor, anders verander ik in een kamerolifant!

Wat ik heel gek vind, is dat je smaak heel erg veranderd tijdens je zwangerschap. Ben nu ruim 31 wkn en snap niet meer dat ik in het begin bepaalde dingen echt niet lustte. Of dat ik ze extreem lekker vond.
 
Terug
Bovenaan