zwangerschaps ondergoed

Waar vind je nu lekker comfortabel zittend ondergoed,en vooral betaalbaar,oja en ze moeten grote maten hebben!
Ik kan m,n strings niet meer aan.
Wie heeft er tips?
Alvast bedankt

groetjes

ik heb ze toendertijd bij de zeeman eens gehaald bij mn zoontje....

heerlijk zittende tenten(als je altijd alleen strings draagt zoals ik haha) ik probeer zo lang mogelijk mn strings aan te houden haha ik zweer erbij namelijk heerlijk maar goed is nog niks te zien bij mij ook scheelt haha

Indd de hema heeft wel zwangerschaps bh's, ook de v&d en anders lingeriezaken, maar dan betaal je ook weer een stuk meer. Hoewel livera heeft ook een eigen merk wat ook niet zo duur is.
En anders prenatal kun je ook nog kijken, valt ook nog mee met de prijs.
Succes met je zoektocht.

Liefs marielle 16 weekjes

Ik had hetzelfde probleem om goede zwangerschapsbh's te vinden (100F maar moet nu alweer naar G denk ik). Heb heel veel zaken (prenatal, livera e.d.) gehad maar nergens te vinden. Uiteindelijk ben ik in Eindhoven geslaagd bij Nicky's lingerie, zij gaan tot cup I en omvang 130!! Prijs vond ik wel meevallen aangezien ik altijd veel geld kwijt ben voor een goede bh (€50,-)
Daarnaast zweer ik ook bij strings en die heb ik gehaald bij miss etam (gaan tot xxl = ong. 46/48) en van het merk Anita maar die vind ik niet heel fijn zitten. De strings zijn niet echt sexy maar zitten wel lekker!!

Groetjes Astrid 16w6d

Ik heb tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen eigenlijk geen zwangerschapsonderbroeken gedragen. Ik heb gewoon zeer rekbare hema-onderbroeken gekocht in een maat groter en die heb ik tot aan de bevalling kunnen dragen.
Zw.BH's vond ik het fijnst bij de prenatal
Nienke

Terug
Bovenaan