zwangerschaps (slaap) kussen

Ik hoor veel over een zwangerschaps (slaap) kussen
Ik slaap onwijs slecht, 3 uurtjes is veel per nacht. Ik heb geen tijd om overdag te slapen daar ik gewoon 40 uur werk.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Ik heb daarvoor een voedingskussen gebruikt bij mijn tweede
Ik ben een buikslaper en doe dat zelfs hoogzwanger
Nu heb ik een zandloperachtige kussen van dat nasa schuim en dat slaapt heerlijk

Hoi,

Allereerst de beste wensen!

Ik sliep ook erg slecht en sinds ik een voedingskussen heb gekocht (zo'n lang ding) slaap ik echt super! dus bij mij werkt het zeker!
Ze zijn trouwens erg prijzig (45 euro ben je eker kwijt), daarom heb ik hem via marktplaats gekocht! echt ideaal! voor 15 euro en super mooi nog!

Liefs Sabina

ik heb ook een voedingskussen.
ik slaap er nog maar sinds kort mee, want toen mijn buik nog niet zo groot was, had ik er niks aan.

ik ben nu ruim 32 weken zwanger en sinds vorige week lig ik "lekker" met dat kussen.

maar ik moet zeggen dat ik me toch regelmatig moet draaien of even moet gaan lopen omdat mijn gewrichten het er niet meer mee eens zijn zo lang in dezelfde houding te liggen.

Ik heb ook een voedingskussen en gebruik hem ook om mee te slapen. Dat  sliep heerlijk al moet ik zeggen dat het helaas de laatste week(ben nu 33 weken zwanger)  niet meer wil slapen. Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen, ik heb mijn voedingskussen gekocht bij de babysnuffelmarkt in Blauwhuis, friesland, voor 15 euro en hartstikke nieuw. Ik doe de link van hun site er eventjes bij, probeer ik in iedergeval. http://www.babysnuffelmarkt.nl/

groetjes Baukje

dank jullie wel..
Ik hoorde ook al zoiets van me zusje, dat ze de voedingskussen had gekocht en voor het slapen gebruikt. Ze gebruikt hem nog steeds, ik zeker even snuffelen op het internet.

ik heb gisteren de voedingskussen gekocht, vannacht proberen mee te slapen.
Hij slaapt heerlijk, ik krijg helaas nog steeds last van me benen. Het is niet zo intens maar zoals nu moest ik er toch ff uit....

Heb het ook geprobeerd met de blokken zeep maar dat werkte niet.

Terug
Bovenaan