zwangerschaps suiker?!

Hey meiden!

Vorige week heb ik in een suikertest gehad met dat ongeloofllijk vieze drankje haha maarja na de 2e keer bloedprikken mag de waarde maar max. 7.0 zijn, en die van mij was ruim over de 9 :( de verloskundige belde gister met dit bericht, en ik moet eerlijk zeggen, ik schrok er wel even van! volgende week donderdag heb ik een afspraak bij de gynecoloog. De verloskundige gaf aan dat er een hele kleine kans is dat ik geen zwangerschappssuiker heb, maar daar moet ik maar niet van uit gaan... In mijn fam. komt diabetes voor, en ik heb al vaker aangegven dat ik zoveel dorst heb.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik vroeg me af hebben meer meiden last van zwangerschaps suiker? en wat staat me te wachten?

Liefs!
 
Ik heb er geen last van ( Gelukkig ). By mij is de suiker zelfs heel laag.
Een kennis van ons had zwangerschapssuiker en die mocht niet normaal bevallen zei ze en ze werd telkens gecontroleerd. Ik wens je heel veel succes lovertjuh!
 
Hoi,

Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap ook suiker. Kreeg een speciaal dieet en moest me regelmatig prikken. Uitslagen waren niet schokkend, maar ook niet goed. Ik vond het een heel gedoe. Heb juist trek in allemaal lekkers en dan zo gezond eten. Pittig hoor!

Succes ermee!
 
ik heb het bij mijn eerste zwangerschap gehad. Het was niet zo erg dat ik moest spuiten of pillen slikken, kon het met regelmatig eten en bepaalde dingen wel of niet eten af. Moest 1x in de week bij de dietist komen en mijn suiker werd dan geprikt. Na de geboorte was het weer weg.
 
hoi lovertjuh

ik heb ook zwangerschaps suiker en is ontdekt toen ik 10 weken zwanger was moest na de dietist toe en moest ik 5 keer daags prikken en een aantal weken later na de internist toe ben ik geweest en kreeg ik vorige week metformine maar die wil ik niet en nu moest ik weer twee dagen prikken hoe mijn suiker is en die blijft best wel hoog voora smorgen vroeg is ie al 7.0 en mag maar 5.3 zijn smorgens vroeg nou wacht ik op telefoon en als het goed is moet ik nu insuline gaan spuiten laat je vooral goed informeren en vraag als je iets te vragen hebt ook over medicatie mijn eerst suiker waarde was 11.1 en heb via de dieetist ook een dieet gekregen .

sterkte er mee groetjes tamara
 
Terug
Bovenaan