Hey meiden!
Vorige week heb ik in een suikertest gehad met dat ongeloofllijk vieze drankje haha maarja na de 2e keer bloedprikken mag de waarde maar max. 7.0 zijn, en die van mij was ruim over de 9
de verloskundige belde gister met dit bericht, en ik moet eerlijk zeggen, ik schrok er wel even van! volgende week donderdag heb ik een afspraak bij de gynecoloog. De verloskundige gaf aan dat er een hele kleine kans is dat ik geen zwangerschappssuiker heb, maar daar moet ik maar niet van uit gaan... In mijn fam. komt diabetes voor, en ik heb al vaker aangegven dat ik zoveel dorst heb.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik vroeg me af hebben meer meiden last van zwangerschaps suiker? en wat staat me te wachten?
Liefs!
Vorige week heb ik in een suikertest gehad met dat ongeloofllijk vieze drankje haha maarja na de 2e keer bloedprikken mag de waarde maar max. 7.0 zijn, en die van mij was ruim over de 9
Sorry voor het lange verhaal, maar ik vroeg me af hebben meer meiden last van zwangerschaps suiker? en wat staat me te wachten?
Liefs!