zwangerschaps suiker?!

Hey meiden!

Vorige week heb ik in een suikertest gehad met dat ongeloofllijk vieze drankje haha maarja na de 2e keer bloedprikken mag de waarde maar max. 7.0 zijn, en die van mij was ruim over de 9 :( de verloskundige belde gister met dit bericht, en ik moet eerlijk zeggen, ik schrok er wel even van! volgende week donderdag heb ik een afspraak bij de gynecoloog. De verloskundige gaf aan dat er een hele kleine kans is dat ik geen zwangerschappssuiker heb, maar daar moet ik maar niet van uit gaan... In mijn fam. komt diabetes voor, en ik heb al vaker aangegven dat ik zoveel dorst heb.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik vroeg me af hebben meer meiden last van zwangerschaps suiker? en wat staat me te wachten?

Liefs!

Nee heb ik niet! ze houden het wel in de gaten omdat ik ook verschrikkelijke dorst heb steeds, maar suiker waarde bleef netjes op 5.4 dus dat is wel erg netjes..

Naar zeg!! hopen dat het toch meevalt!

Kus amanda

o meid toch kan me wel voorstellen dat het dan ff schrikken is!

Zelf heb ik er niet mee te maken of iemand in mijn buurt.... dus kan je ook niet vertellen wat er gaat gebeuren... ik denk aan je meid!

Nou Lovertjuh kan je er alllllleeeesss over vertellen.

Ze hebben bij mij al vroeg in de zw ontdekt dat ik zw suiker heb.
Ik moest dus elke dag 4x mijn waarden meten d.m.v. zelf prikken.
Ik heb zo'n apparaatje gekregen en nu na 8 weken met verandering van eetpatroon en gewoontes is ie nog niet laag genoeg.
Vandaag had ik controle bij de diabetesverpleegkundige en gyn. nu moet ik dus elke avond voor het slapen gaan insuline spuiten.

Had vandaag ook een groeiecho die krijg ik nu om de 2 wk ivm die suikers. Kleine is ergggg groot voor 25 wk dat komt door de suiker helaas.

Ik hoop dus nu dat ik het met insuline in de hand krijg want dit is echt niet leuk.

Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo ver komt kijk uit met koolhydraten. Aardappels, pasta, rijst en witbrood (de boosdoeners).

Succes,

Hee!

Wat ontzettend balen zeg... Ik heb in de zw. van Bowen verhoogde suiker gehad. Met een streng dieet kon ik het goed onder controle houden.
Mocht jij moeten gaan spuiten, mag je zoiezo niet meer thuis bevallen. Mocht het zo zijn vraag dan aan de gynacoloog wat voor gevolgen het kan hebben voor je pas geboren kindje... Anders komen er allemaal horror verhalen, die misschien niet voor jou van toepassing zijn!!! Succes meid!!!

bedankt voor jullie tips/adviezen/reactie's. Ik ben zelf weer van de schrik bekomen, en laat het maar gewoon op me afkomen... volgende week donderdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis! ben benieuwd hoe dat gaat lopen, maar laat het jullie zeker weten!

Liefs,

Terug
Bovenaan