Zwangerschaps test positief daarna negatief?

Hallo Dames!
Ik heb gisteren 4 dagen voor nod positief getest. Het was een niet super sterke streep maar wel een duidelijke streep.
Nu heb ik de dag erna met ochtendurine getest en deze gaf negatief..
Ik moet wel zeggen mijn ochtendurine was om 4 uur aangezien ik nu moet vertrekken voor werk..
Het waren testjes van sensitest heb er nu eentje besteld van clear blue maar ga straks gewoon eentje als halen bij de drogist denk ik..
Raak een beetje in de stress want was zo blij...

Groetjes !

Ik heb zelf slechte ervaringen met sensitest ovulatie testen. Die waren om de haverklap positief bij mij terwijl ik geen eisprong had.. 

Die 2v5 van de kruitvat zijn ook super fijn en betrouwbaar!! Omdat je wel 4 dagen voor nod zat kan er helaas nog van alles mis gaan maar hoop dat het gewoon de test was en dat je snel weer een mooie positieve test in handen hebt. Weet wel dat die van clear blue iets meer hormoon nodig heeft. In deed die pas een paar dagen na nod eerst deed ik die van de Kruidvat die zijn heel fijn! Duim voor je!

Ik ben vergeten te zeggen dat ik vanacht vlak voor opstaan naar de wc was gegaan. Het was een heeeeeeel lichte streep. Ga vanmiddag idd even die van kruidvat halen dan. Hoop het zo .. 

Ik ben vergeten te zeggen dat ik vanacht vlak voor opstaan naar de wc was gegaan. Het was een heeeeeeel lichte streep. Ga vanmiddag idd even die van kruidvat halen dan. Hoop het zo .. 

Ik had de ovulatietesten van kruidvat gebruikt en de zwangertest
ook van Kruidvat. De 2 voor 5,- en 2 voor 10,-
Die van sensitest hoor ik alleen maar slechte dingen over. 
Ben nu 18+1 ?

Gefeliciteerd xLauwterd! Wat leuk. Ga per direct stoppen met sensitest. Alleen maar negatieve dingen gehoord..

Terug
Bovenaan