Zwangerschaps test streepje verdween?

Hey Iedereen,

Ik voel me al een tijdje niet zo goed, typische zwangerschaps symptomen. Eerst nog naar de dokter geweest omdat ik gewoon aan de pil ben, maar die kon niets vinden(toen nog niet onderzocht voor zwangerschap)
En ik ben gewoon ongesteld geworden, wel iets anders dan normaal, niet de normale pijnlijke klachten maar wel mooi rood bloed.

Dus nu heb ik een test gedaan en eerst stond er een heeeeeeel licht streepje, maar even later was die weg.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga morgen ochtend weer een test doen, maar zit zo in twijfel of ik niet moet stoppen met de pil.

groetjes

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zou gewoon ff afwachten tot morgen als je weer gaat testen.
Ik zou voor je duimen en hopelijk heb je morgen goed nieuws. Als het morgen weer zo gaat zou ik ff de HA bellen..

Liefss

ik heb hetzelfde. heb een test van de DA gedaan en er kwam ook een heel licht streepje na een kwartier/ half uur was die weer weg. later in de week weer getes met een andere test en die was negatief en een andre weer dat het streepje verdween.. vonochtend ook weer getest en weer een heel vaag streepje die weer werdween. kan alleen nog wat zien als je uitgebreid gaat turen en de test wat kanteld... heel vaag. morgen ga ik naar de dokter.
Succes met testen morgen. en ik zou even met de dokter bellen over de vraag of je moet gaan stoppen met de pil.

Ja, zo'n digitale test heb je weinig aan, die zegt al dat je niet zwanger kunt worden omdat je de pil gebruikt.. Verder heb ik bijna alle symptomen. Misselijk, vermoeid, vaak plassen, opgeblazen gevoel enz maar bedankt voor je reactie

Hoi Gertje,