zwangerschaps test

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik ben hier nieuw en had een vraagje!
Als je een zwangerschaps test doet en je bent niet zwanger zie je dan alleen het test streepje of ook heel,heel licht een streepje daar waar die staat als je wel zwanger bent....
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Groeten Irene

Ik denk dat we je kunnen feliciteren, want een heel licht streepje betekent ook dat je zwanger bent!

xxx

Hoi Irene,

Volgens mij moet je als je niet zwanger bent alleen het controlestreepje zien en niks in het andere vakje.En als je een streepje ziet in het controlevakje en in het andere vakje dan ben je zwanger.Of het een licht of donker streepje is hangt af van de concentratie van het zwangerschapshormoon in de urine,dus licht of donker heeft niks met de uitslag te maken.conclusie: 1 steepje niet zwanger,2 streepjes zwanger.
dus mag ik je nou feliciteren?
Laat het nog even weten,ik ben erg benieuwd.
Groetjes Phoebe.

Hoi nieuweling,
Welkom hier.

Je bent niet zwanger als je alleen in het controlevenstertje een streepje ziet. Je bent WEL zwanger als je in beide venstertjes een streepje ziet, hoe licht dat streepje ook is, dat is gewoon omdat je nog verminderd hcg aanmaakt, sommige vrouwen maken direkt van in het begin van de zwangerschap weel hcg aan en sommigen iets minder.
Ik denk dus ook dat we jou mogen feliciteren; Veel plezier en geniet ervan.

Liefs,
Bea

Bedankt voor de reactie's ik geloof dat ik dan inderdaad zwanger ben, ga v/d week voor de zekerheid nog even langs de dokter..

Groetjes Irene

Terug
Bovenaan