Zwangerschaps test

<p>Hoi </p><p>Ik heb vanmorgen een test gedaan en die gaf een heel onduidelijk licht streepje (meschien toch positief dacht ik) nu net een clear blue test gedaan en die zecht negatief</p><p>Nu twijfel ik tog een beetje mijn ochten urine was ook wel heeeeel licht van kleur  </p><p>Iemand ideeën hier over zou ik dan tog zwanger kunnen zijn? </p>

De ene test is gevoeliger dan de ander, dus het kan zijn dat je zowel een positieve als een negatieve test hebt gehad. Zeker als de clearblue test met latere urine gedaan is, want die is dan alweer minder geconcentreerd. Ik zou gewoon een paar dagen wachten en het nog eens proberen!

De cb test is heb ik later gadaan maar de urine is van denk ik een half uurtje later dan de eerste zonder daar tussen iets te hebben gegeten of gedronken  ik geef nog borstvoeding van de eerste die is nu net een jaar en heb vanacht rond 3 nog een glaasje water gedronken zou dat van invloed kunnen zijn op de test?
Ik hou niet van wachten en onzekerheid 

Ja die roze is super positief. Ookal geef je borstvoeding de kans is dan alsnog groot om zwanger te raken. 

Tsja de ene kan gevoeliger zijn dan die van CB. Ik zou dus zeggen: zwanger! Gewoon morgenochtend nog eentje doen..

Thanks  voor de reacties het helpt om het er even over te hebben 
Ik hoopte zo dat de cb test buidelijkheid zou geve omdat die eerste zo vaag is 
Maar het tegenovergestelde gebeurden
Ik zal tog even moeten wachten en nog eens testen 
Waaren nog niet echt bezig met een 2de maar ervaar nu tog wel een leuke gezonde spanning zou wel heel leuk zijn 
Ik hou jullie op de hoogte 

Terug
Bovenaan