zwangerschaps testen

Hallo allemaal, Ik koop me arm aan zwangerschapstesten! Ik ben nu 3dagen overtijd en de testen blijven negatief. Ik ben anders nooit overtijd.
Zijn er meer die pas na lange tijd een pos.test hadden of beeld ik me in zwanger te zijn?

Hoi Hoi,

Ik ken t.....zucht....

Ik ben nu al 3 weken overtijd maar nog altijd geen positieve test. Ben ook al bij jhuisarts geweest maar was ook negatief. De huisarts heeft me gezegd gewoon af te wcahten. Ik heb altijd een cyclus van 30 of 31 dagen...dus voor mij is dit ook erg vreemd.
Ik heb vaker gehoord dat mensen soms pas na 5 weken een positieve test kregen. Eeen meisje dat ik gesproken heb had na 19 dagen haar derde test gedaan en toen pas was deze positief. Het kan dus wel. Ik heb ook nog steeds hoop.

Heel veel succes en ik zou gewoon 1 week wachten en dan weer een test doen. Dat had de huisarts ook tegen mij gezegd.

Ik was een week overtijd. 1 test gedaan, negatief en toen werd ik ongi. Erg balen, je weet wel waar je aan toe bent op zo'n moment. Afwachten maar, succes.

Een goedkopere oplossing kan zijn om te gaan tempen. Je hebt na je eisprong 12 - 16 dagen en dan daalt je temp en wordt je ongi. Als je temp na 16 dagen nog hoog is, weet je dat je wel zwanger moet zijn. Dan kan je gaan testen. Misschien test je wel te vroeg.... Hoop voor je dat het daar aan ligt, zo niet, probeer volgende periode eens te tempen????? (alleen als het je aanspreekt hoor....)

Dat over het tempen klopt niet helemaal.

Ik temp ook en heb altijd een cyclus van 30 dagen. Ik zit nu op dag 34 en vanochtend was mijn temp pas wat lager, dus ik verwacht dat ik morgen ongesteld word.

Ben nu dus 4 dagen over tijd, voel me ook raar, maar mijn temp zegt dat ik morgen weer bezoek krijg van de rode duivels. Of dit bezoek daadwerkelelijk plaats gaat vinden zien we morgen wel...

Terug
Bovenaan