Zwangerschaps trek?! En waarin?

Hey Meiden,

Beginnen jullie ook al typische trekjes te krijgen?
Waar hebben jullie zin in? Of juist niet?

Ik heb echt constant honger, en met name zoete trek en zin in gebak, en ja... ik sla door!!
Ik bak cakejes, koekjes, arretjescake, brood
Loop de hele dag met water in de mond.

Verders drink ik veel vruchtensap en karnemelk!

Jullie?
Ook lekkere, rare of vreemde trekjes?

Liefs,

Marieke
16,2wk zwanger, 3de kindje!
Dochter, Mara (augustus 2005)
& Zoon, Joos (april 2007)

KAAS!!!!!
Maar dan echt allerlei soorten. Van komijn tot smeerkaas. En het liefs een beker melk er bij!
Laatst kon ik niet slapen omdat ik trek had (werd er misselijk van) Zat toen midden in de nacht een broodje kaas in bed te eten. Erg hè! Kon daarna gelukkig wel in slaap komen.

Groetjes, Tirza

chocola, frikandellen en patat!! haha gek he.. geef me er niet helemaal aan toe hoor. anders zou j echt elke avond wel iets nemen.. en drink veel melk en 7-up..

Ik eet echt alles wat los en vast zit, van snoep toe chips en kroketten en fricandellen speciaal. Als ik trek heb moet ik ook echt iets eten want als ik dat niet doe dan moet mijn hele omgeving eraan geloven oh wat wordt ik dan chagrijnig. Het is zelfs zo erg dat mijn man s'avonds weleens naar de snackbar loopt om mij aan mijn behoefte te kunnen voldoen.

Ik heb heel veel behoefte aan melk, dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook al.

Groetjes

Ik ben niet zo'n mens van de frituur, en ik kan mezelf qua eten niet echt laten gaan (wil controle houden). Maar als ik iets zie in de winkel mag ik het van mezelf kopen.Het begon met melk, maar het wisselt heel erg, eerst moest alles zout zijn, cup a soup, zoute drop. Vaak vis laatst in een rare bui, een blikje haring in tomatensaus gekocht en dat een paar dagen later op de boterham gegeten. Typisch voor de 16e tot 20e week: tussen elke boterham een augurk (of sandwichspread met augurk), stukje kaas na de boterham.
Ik zeg ook geen nee meer tegen verjaardagsgebak op het werk e.d.
Verder kan ik de winkel niet verlaten zonder een zak snoep laatste keer was het tumtum en sint-schuimpjes.

haha lachen die verhalen.. en pluisje ik herken je verhaal als ik geen dingen eet die kwil word ik ook echt strontsacherijnig!! hahaha

Terug
Bovenaan