<p>Beste allemaal ,</p><p> </p><p>Ik had een vraag. Op de site van het uwv spreken ze over een referteperiode. Hierin nemen zij het SV inkomen van het afgelopen jaar gedeeld door 261 loondagen. Het bedrag dat hier uitkomt is je loon per dag en dit moet je vermenigvuldigen keer 21.75 (werkdagen). Nou heb ik een 0 uren contract en zal dit niet veel zijn. Maar nu ga ik per 1 nov met verlof en vroeg ik mij af of ze precies 12 maanden nemen als total dus vanaf 1 nov 2018 tot 1 nov 2019 of zal dit van 1 okt 2018 tot 1 okt 2019 zijn? </p><p> </p><p>Ik vind de zin namelijk niet duidelijk waarin ze uitleggen wat een referteperiode is: </p><p><span style="color: #000000; font-family: Verdana, sans-serif; font-size: 14px;">We kijken daarbij naar een periode van 1 jaar, die eindigt op de laatste dag van de op 1 na laatste volledige maand of de op 1 na laatste volledige 4-wekenperiode voor de eerste dag van uw verlof (referteperiode). Er is dus altijd 1 volledige maand of 4-wekenperiode die niet meetelt.</span></p><p> </p><p>Kan iemand mij dit duidelijk maken haha? </p><p>Alvast bedankt!</p>