Zwangerschaps vakantie

Beste dames,

Als vierdejaars student International Business Management is het van belang om een onderzoek uit te voeren als afronding van mijn studie. Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar de belangrijkste belangen en afwegingen van vrouwen gedurende de zwangerschap, waarbij u kunt denken aan lichamelijk en emotionele comfort. Wat vinden dames belangrijk en hoe willen zij worden gepamperd. Tijdens het zwangerschap zijn de meeste vrouwen heel emotioneel, hoe kunnen deze (toekomstige) moeders tevreden worden gehouden. Door het achterhalen van de belangen en afwegingen van deze doelgroep, wordt er getracht om in de toekomst een op maat gesneden pakket aan te bieden dat zal voldoen aan de behoeftes van deze doelgroep.

De enquête duurt niet langer dan 10 minuten en is anoniem. U wordt vriendelijk verzocht om deze naar waarheid in te vullen. Ik zou uw bijdrage heel erg waarderen alvast bedankt voor uw medewerking.

Link: http://www.thesistools.com/web/?id=182961
 
Sorry hoor maar deze enquete gaat echt niet over wat jij beschrijft. Het gaat alleen maar over vakanties.. en wat je gezinsinkomen er mee te maken heeft snap ik al helemaal niet!
Pure misleiding.
 
Bedankt voor uw reactie de titel vermeldt het al;Zwangerschap vakantie

Het doel van de enquête is om uit te zoeken of der een behoefte is voor zwangere vrouwen met hun partners er even tussenuit te gaan voordat zij hun baby te wereld brengt. En wat voor activiteiten zij prettig zouden ervaren. Mijn excuses als dit misleidend overkwam dat was niet de bedoeling.
 
Terug
Bovenaan