zwangerschaps verlof

A

Anoniem

Guest
goede morgen meiden,

Wat is het toch geweldig om zwangerschaps verlof te hebben.
Ik ga elke ochtend naar mijn werk om een bakje koffie te drinken.
En dat is altijd heel gezellig.
Maar dat komt omdat mijn man en mijn moeder daar ook werken.
En omdat er 3 oma worden en zijn.
7 weken geleden is er 1 oma geworden van een kleinzoon.
Die dochter werkt er ook. Maar die hoeft pas 1 oktober te beginnen.
Mjn moeder word natuurlijk oma van een kleinzoon. ongeveer 10 oktober.
En een collega word ongeveer 3 weken na mij oma.
Ook van een kleinzoon.
We zeggen dus al de 3jees.

Maar ik ben benieuwd of iedereen al zwangerschaps verlof heeft.

groetjes mirjam ( 35 weken preies)

Hier ook iemand met verlof.
Helaas wel wat eerder (ben nu 32 +3) , maar het ging echt niet meer!
Ik heb last van bekkenpijn en als ik te veel doe kan ik bijna niet meer lopen.
Ben nu een weekje thuis en het gaat een stuk beter. Vandaag is mijn vriendin geweest om mijn huis te poetsen. Gek is dat, maar wel heerlijk dat alles aan kant is. Frustrerend als je met nesteldrang op de bank gekluisterd zit !.
Nou ja ..... ik moet er maar van genieten, want een derde x zwanger zijn ga ik niet meer mee maken. Ik ben erg blij met mijn dochter (over 2 weekjes 2) en mijn "zoon in wording".
GR. Tanja

Ben nu 2 weken met verlof, maar had daarvoor 6 weken zomervakantie!
Ik vind het heerlijk hoor! Maar het begint ook af en toe behoorlijk te vervelen.
Echt iedereen is te werk, dus voel me soms nogal alleenig.
Maar ik moet er ook   niet aan denken om te werken hoor. Trouwens dat zal lichamelijk ook niet echt meer lukken.

Nou, geniet allemaal lekker van de vrije dagen!

Groetjes Rinske 36,2wk

Nog 2 dagen!!!
En dan heb ik twee weken vakantie en daarna 4wk verlofffff!
Kan niet wachten!!

Geniet van deze tijd! Liefs Natas

Lekker hoor, geniet van je verlof!

Gister zou officieel mijn laatste werkdag zijn maar ik zit dus al ruim 2 maanden thuis. Ik ga niet gezellig langs op mijn werk. Ze zeggen toch amper wat, vragen niet hoe het gaat en als ik zelf iets zeg krijg ik alleen maar te horen dat ik er zelf voor gekozen heb of ze halen hun schouders op en lopen weg.

Ik ga me na mijn bevalling lekker storten op het zoeken naar een nieuwe baan.

Syl
34 wk

Jaaaaaaaa sinds vandaag!!! Wel vreemd hoor, het voelt een beetje als spijbelen. Ik voel me verder nog goed maar hoef niet meer te werken.
Op mijn werk (op de creche) zit ook mijn dochter op de creche voor anderhalve dag. Morgen gaat ze dus ook heen dus ga ik ook ff op de koffie bij mijn collega's. Vind ik wel gezellig hun werken en ik vrij hahaha.

Monique

Ik heb sinds vorige week vrijdag verlof.
Ik ben nog steeds druk aan het bijkomen van al dat harde werken. Ik heb nog steeds niet het gevoel dit jaar niet meer te hoeven werken. Ik heb nog steeds dat gevoel van een vrije dag hebben.
Vanmorgen ging ik heel vroeg (alweer) plassen en toen vroeg ik me met mijn slaperige hoofd af of ik er al bijna uit moest om te werken of dat ik vrij had. Toen ik tot de conclusie kwam dat ik dit jaar helemaal niet meer naar mijn werk hoef stond mijn slaperige gezicht ineens zo  en kroop ik heel tevreden weer in bed.

Ik vind het HEERLIJK.
Lekker een beetje keutelen hier en daar, gaan rusten wanneer ik wil, huis poetsen en laatste dingetjes in de babykamer doen.
Vrijdag nog lekker samen een weekje op vakantie naar de veluwe, HEERLIJK.

Ik GENIET met volle teugen.

Kruimel

Terug
Bovenaan