Zwangerschaps verschijnselen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik hoor van mensen zoveel verschillenden verhalen over zwangerschaps verschijnselen, nu zijn hier veel mama's actief dus ben benieuwd naar verhalen wie wat voelde of niet en wanneer die verschijnselen begonnen?

Ik heb bij mijn dochter geen last gehad van zwangerschapsverschijnselen. Werd wel erg misselijk, maar dat was pas vanaf week 7 en toen wist ik het allang. Nu we bezig zijn voor een 2e let ik meer op maar heb weinig last van dat soort dingen. Ook geen last van ongi. Ik voel niks aankomen, het overvalt me elke keer weer haha. Meende trouwens wel afgelopen weekend mn ei voor het eerst te voelen. Had menstruatieachtige krampen rond mn eisprong. Duurde een paar uur en was toen weg, maar of nou echt mn eisprong was....
Is voor iedereen weer anders. De een voelt alles en de ander dus niks. Wat voel jij dan?

Hoi

Ik ben bijna 4 weken gestopt met de pil in het begin beetje beroerd en veel hoofdpijn maar ja hormonen natuurlijk, maar nu sinds 3 dagen ofzo erg misselijk en overgeven en zoooo ontzettend moe en mijn afscheiding is meer en wit, mensen zeggen dat de hormonen nog van slag zijn, ik weet dus nog niet precies wanneer ik ongesteld moet worden ben het al 1 keer geweest na het stoppen en nu zal het niet aankomend weekend maar weekend erop weer moeten komen.

vind het wel grappig dat iedereen andere dingen voelt.

toen ik zwanger was van mijn dochter had ik super gevoelige borsten en onderbuik! voor de rest had ik in het begin nergens last van!maar toen we destijds aan het klussen waren had ik tussendoor nergens last van en nu...pfff voel elke maand weer van alles! dus kan maar zo zijn dat als ik eventueel zwanger mag worden ik nu me heeel anders ga voelen als bij onze dochter!
ja vind ik ook leuk en bijzonder dat iedereen andere dingen voelt!
liefs

Hay meid,

Ik sliep heel kort voor mijn doen. De gevoelige borsten kwamen met een week of 5,6. Ook moest ik al vrij snel vaak plassen.....

De meeste dingen die bekent zijn, kreeg ik later pas. Helaas is het met deze zwangerschp niet goed gekomen dus mijn ervaring gaat niet verder dan twee maanden....

succes xxxxxxxxxxxxx

Hey Kimmie,

Ik had verwacht dat ik gelijk kotsmisselijk zou zijn en enorme borsten zou krijgen, maar bij mij bleken de verschijnselen allemaal wat minder duidelijk.

Ik kreeg al vrij vroeg (week voor NOD) last van steekjes in mijn liezen (ja echt IN mijn liezen, alsof je de spagaat hebt geoefend). En rond die tijd was ik ineens ook iedere ochtend rond half 7 klaarwakker. O ja, ik had ook één constant stijve tepel, hahaha! Al voor NOD werden deze ook gevoeliger.

Misselijkheid, extreme vermoeidheid, pijntjes in baarmoeder, enorme borsten kwamen pas later. Pfffffff.... zucht, steun, maar ook belachelijk gelukkig ;-)

Groetjes,
Melian

Hey Kimmie,

Een paar dagen na mijn NOD ook al af en toe wat zeurend gevoel/steekjes in mijn liezen.
Veder:
* met vlagen lichte misselijkheid
* erg gevoelige borsten / tepels, groeien behoorlijk
* s ochtends erg vroeg wakker (soms snachts ook een paar keer)
* s avonds veel eerder moe
* zin in eten (kan ook komen omdat ik gestopt ben met roken ;-) maar lijk veel sneller vol te zitten bij een maaltijd.
* rommelende darmen / opgezette buik.

Ben nu ruim 5 weken zwanger.
Liefs Lisette

Er is al veel geschreven hier, maar idd:
- beter ruiken
- emotioneel, heftiger reageren
- buikkrampjes
- moe
- vergeetachtig
- opgejaagd gevoel, je raar voelen

Ik hoop dat ik er volgende week nog meer bij kan schrijven, als ik weet of ik zwanger ben of niet. Ik hoop het zo!!!!!!!!!!!

ps: ik ben bij mn 1e ook meteen na t stoppen met de p;il zwanger geraakt, dus kan makkelijk hoor!

Terug
Bovenaan