Zwangerschaps verschijnsellen of???????

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wie herkend dit?
Heb al een aantal dagen buikpijn.
Heb een moeilijke stoelgang.
Temperatuur word met de dag hoger.
Urine ruikt meer dan normaal.

Wie weet of dit verschijnsellen zijn voor bij een zwangerschap.

Ik wil eigenlijk niet te hard van stapel lopen.
Maar word er gek van.

Liefs Bontrie

He meid,

De verschijnselen die je hebt had ik in het begin ook een beetje. Dus het zou heel goed kunnen dat dit de juiste tekens zijn. Ik hoop het in ieder geval wel voor je. Wanneer is je NOD? Ben enorm benieuwd gun het je zo. Hoe is het verder met je?
Nou ik hoor het wel.

Liefs Linda ( 10.3 wkn )

Hey Linda,

Mijn NOD weet ik niet meer precies. Was eerst altijd 30 dagen, maar de afgelopen 2 keer 35. Maar als ik uit ga van  35 dan is mijn NOD op 4 Februari.
Verder gaat het wel redelijk. Zijn vorige week voor het eerst bij de uroloog geweest. Was niet echt een prettig onderzoek voor mijn vriend.
Ik hoop daarom ook dat het nu eigenlijk raak is en dat we daar nooit meer heen voelen.
Maar ja dat hebben we natuurlijk niet voor het zeggen. :-(
Hoe gaat het verder met jou???

Liefs bontrie

Hoi,

Inmiddels ben ik 6 wk en 3dg zwanger en had ook ongikrampen, sterk ruikende urine en hoge temp. (maar was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden). Geen idee wanneer mijn nod zou zijn maar 14 jan toch getest en een dikke +. Volgens mijn berekeningen zou ik pas 1 week later ongi moeten worden (onregelmatige cyclus). Hoop echt voor je dat alle onderzoeken niet meer nodig zijn en ook jij over een paar dagen een positieve test hebt! Ik duim voor je!

Gr. Sam

Nou het is dus weer een spannende tijd voor jou. Met mij is het goed heb weinig kwaaltjes en de vermoeidheid wordt iets beter. 7 feb mag ik voor de tweede keer naar de verloskundige. De eerste keer heb ik een echo gehad en alles zag er goed uit. Ik hoop voor je dat je dit alles ook snel mag mee maken want het is echt heel bijzonder. Nou meid hou me op de hoogte.

Liefs LInda

hoi bontrie,

ik heb ook een hoge temp, en ook lijkt het of mijn urine sterker is gaan ruiken
en mijn nod is 1 februari, dus we zitten lekker dicht bij elkaar, heb ik idd ook niet eerder gehad..

Dus mischien kunnen we allebei door, want hoop niet dat jullie nog allerlei nare onderzoeken hoeven te ondergaan

liefs Iris

Hey,

Ik heb er nog een verschijnsel bij, heb sinds gister hele zere borsten.
Bij elke aanraking doet het zo'n pijn.
Ben zo bang dat ik mezelf WEER voor de gek houd.

Liefs Bontrie

hey meid,

ik heb ook allemaal rare en vage klachtjes, en ben ook bang dat ik mezelf gek maak,

maar heb er zo goed gevoel bij en de andere kant weer helemaal niet..

begon vandaag zelf te huilen tijden atwt.. ( als dat niet gestoord genoeg is )

mijn nod is 1 februari en we kunnen helaas niks doen dan afwachten,
en elkaar steunen

liefs Iris

Terug
Bovenaan