Zwangerschaps vitamines

<p>Hai allemaal,</p><p>Ik slik al ruim een half jaar foliumzuur en kauw tablet multi vitamine van Holland & Barrett. Nu zie ik dus net dat deze multi vitamine niet gebruikt mag worden tijdens zwanger willen worden, zwanger zijn of borst voeding geven.</p><p>Laat ik nou net druk bezig zijn met zwanger willen worden...</p><p>Opzoek naar een alternatief dus.. Issue is alleen dat ik echt een drama ben in pillen doorslikken en dus eigenlijk alleen kauw tabletten of formaatje foliumzuur tablet kan doorslikken.</p><p>Weet iemand een geschikte multi vitamine voor mij?</p>

Wat heel goed is en ik altijd slik is Mama compleet van Davitamon. Kan je slikken als je bezig bent om zwanger te worden en als je zwanger bent. Maar het is wel een grote pil.. dus miss niet oplossing voor jou..
liefs 

Ik slik ook davitamon mama. Ik ben ook geen kei in pillen slikken maar is het formaat van de  paracetamol (min de bittere smaak )dus het gaat wel

Formaat paracetamol heb ik nog nóóit kunnen doorslikken haha. Die smelt ik in het water..
Pff erg lastig dit

Ik heb ze icm visolie. Dat zijn langwerpige capsules. Maar denk dat je die ook niet makkelijk weg slikt.
Net even op internet gesnuffeld, maar Gravitamon zijn ook niet zo groot volgens mij. Alleen moet je er daar volgens mij 2 of 3 van innemen. Ik zou bij een drogist of apotheek gewoon elk potje of stripje bekijken hoe groot het is. 
Succes!

Probeer eens voorover te bukken en het dan in te nemen. 
Je slokdarm gaat dan net als bij het braken openstaan waardoor een tablet zo is.
meeste mensen buigen juist naar achteren maar dat blokkeerd de slokdarm.

Terug
Bovenaan