Zwangerschapsaankondiging na miskramen

<p style="text-align: left;">Dag dames! In 2020 heb ik 3 miskramen gehad, maar nu ben ik inmiddels 12 weken zwanger van, een tot nu toe, gezond kindje! Wij zijn natuurlijk heel erg blij, maar vinden het ook spannend om de zwangerschap bekend te maken.</p><p>Toch vinden we het wel tijd. In de aankondiging zou ik graag een subtiele verwijzing maken naar de miskramen, omdat we het vrienden en 'verdere' familie niet hebben verteld. Ik kom alleen niet uit mijn woorden. Is hier iemand die mij daar een beetje bij kan helpen? :)</p><p>We hebben een foto gemaakt van ons zoontje van 2,5 jaar met een fotolijstje waarop staat 'Ik word grote broer!' Met de uitgerekende datum.</p>

Je zou een bord kunnen maken waarop je door bijv vlinders of sterretjes subtiel verwijst naar de kindjes die er niet hebben mogen zijn?

Ik kwam op insta een mooie post tegen maar kan de afbeelding van mijn telefoon hier helaas niet toevoegen. Het is zo’n letter bord waarop staat:
After every storm there is a rainbow baby + uitgerekende datum. Op de foto stonden ook een macramé regenboog. Vond zelf heel mooi.

Ik heb zelf ook een miskraam gehad voordat ik nu weer zwanger ben geworden. Ik heb dit gedeeld in een persoonlijke video/vlog en heel veel leuke, lieve en ontroerende reactie op gekregen.

IK BEN ZWANGER | Zwanger na IUI behandeling | My Best Self https://youtu.be/3zXO3TM-PCQ

Terug
Bovenaan