Zwangerschapsaankondiging

<p>Lieve mama’s,</p><p> </p><p>Ik ben er laatst achter gekomen dat ik zwanger ben! Nu willen we dit goede nieuws natuurlijk graag delen met onze vrienden. Ik wil ze graag verrassen met iets lekkers met muisjes erin verstopt. Hebben jullie nog goeie ideeën? Aangezien muisjes in gebak snel kunnen uitlopen. Ik wil ze wel graag ergens in doen zodat je ze in eerste instantie niet ziet zitten. </p><p> </p><p>Liefs!</p>

Misschien zelf cupcakes maken en ze na het bakken een gat boven in maken en dan de muisjes erin doen? En dan iets van topping erop? Als ze dan een hap nemen...

Misschien zelf cupcakes maken en ze na het bakken een gat boven in maken en dan de muisjes erin doen? En dan iets van topping erop? Als ze dan een hap nemen...

Bij mijn schoonouders hadden wij op een bordje geschreven: Baby op komst en daaronder juni 2019. Daarop hadden wij een gebakje gedaan. Ze hebben dus eerst lekker gegeten en daarna zagen ze de aankondiging. Ze waren super verrast! 

Je kan ook een taart maken, meerdere lagen, dan aan de binnenkant een gat maken en die vullen, plak de bovenkant weer dicht en besmeer met frosting, als je hem dan aansnijdt, lopen de muisjes eruit. Als een pinata. Maar de cupcakes lijken me makkelijker haha, leuk idee ook, ga ik onthouden! Wat ik zelf had willen doen, maar niet was gelukt, was 30 seconds en als ik dan aan de beurt was zou ik dingen noemen die verband hielden met  mijn zwangerschap enzo (welke maand komt voor december? Niet dun maar? Hoe heet de persoon die bij bevallingen helpt?) En dan maar afwachten wie t door heeft haha.

Wij hebben het aangekondigd met een cadeaudoosje. De doosjes kon je aan de boven en onderkant vouwen, daarin roze en blauwe confetti en een echo foto en dan iedereen hem aan de onderkant open laten maken zodat de confetti er eerst uit kwam.
Je kan er natuurlijk ook muisjes in doen? of een vierkant doosje met deksel.

Wij hebben het aangekondigd met een cadeaudoosje. De doosjes kon je aan de boven en onderkant vouwen, daarin roze en blauwe confetti en een echo foto en dan iedereen hem aan de onderkant open laten maken zodat de confetti er eerst uit kwam.
Je kan er natuurlijk ook muisjes in doen? of een vierkant doosje met deksel.

Terug
Bovenaan