Zwangerschapsacne

<p>Ik ben morgen 10 weken en heb super dikke onderhuidse bulten in mijn gezicht. Niet eens kleine pukkeltjes die binnen een paar dagen weg zijn maar echt hele erge puss bulten lijkt het. Ze blijven ook weken zitten. Verschrikkelijk! Heeft iemand hier last van? Tips iemand?....</p><p>Anders is er mogelijk een andere oorzaak.</p>
 
Oeh ik gok in verwachting van een meisje! Die geven extra hormonen bij de ontwikkeling heb ik mij laten vertellen.
Benzyolperoxide kan je veilig gebruiken tijdens de zwangerschap en werkt als een tiet!

4€ bij de apotheek. Begin met laagste %.
 
Hahahahah, ik hoopte op een jongen. Maar ik had ook pukkels in het 1e trimester bij mijn zoon. Maar niet zo erg. 
 
Ik heb een hele gevoelige en vooral droge huid. Al dat vettigheid blijft nu in mijn porien denk ik. 
 
Hè wat rot zeg!
De theorie dat je dan een meisje krijgt schijnt trouwens hartstikke onzin te zijn haha.

Maar ik heb een vitamine E crème aangeraden gekregen . Smeer ik sinds gisteren op een hoop van zegen ;-)
 
Ik ben nu zwanger van de 3e. En er zit wel een beetje waarheid in. Bij de eerste 2 super gave huid. Droeg ik me buik ook egt van voren. Nu nummer 3 en egt wel veel meer puistjes en ben ik overal veel ronder. Dus het kan wel beetje waarheid zijn. Geen tips verder. Ik draag zo min mogelijk make up verder en gezichtsmasker paar x per week is ook lekker
 
O, ik heb het ook, vreselijk! Mijn hele voorhoofd zit onder. 2e zwangerschap. Vorige nergens last van gehad en toen een meisje. Nu een jongen en dus heel erg... Ik heb de oplossing nog niet gevonden, dus als je de oplossing vindt, laat het me weten, haha. 
 
Even langs een huidtherapeut zou ik je eerder aanraden dan zelf met allerlei middelen aan de slag gaan. Bij ons klopt de theorie over puistjes trouwens niet, mijn huid is nog nooit zo gaaf geweest.
 
Terug
Bovenaan