Zwangerschapsafbreking in november nu nog steeds niet zwanger.

A

Anoniem

Guest
<p>Hey dames,</p><p>ik ben nu echt radeloos. Eind vorig jaar ben ik mijn kleine meisie verloren. Ik was 22 weken zwanger en mijn kind had een zeer ernstige hartafwijking, dus moesten Mn partner en ik het besluit nemen om de zwangerschap af te breken. Nu zijn we 5maanden verder en slik ik foliumzuur en het mag nog steeds niet baten. Iemand met dezelfde ervaring en tips om zo snel mogelijk weer zwanger te raken?</p>

hallo. 

Aller eerst wens ik jouw en je partner een hele goede tijd tegemoet.
heb je al geprobeerd om je eiersprong bij te houden?  dit kan op verschillende manieren. je hebt van clearblue als ik me niet vergist van die metingen. of zelf temperatuur bij houden. Foliumzuur dat helpt niet bij het krijgen van een kind het is alleen goed om te nemen als je kinderwens hebt zodat als het eitje en zaadje samen zijn de groei goed zal voltooien. Praat er over met jouw huisarts.

er kunnen verschillende redenen zijn.

ajwa dadels zijn ook erg gunstig, vele mensen in mijn ongeving die dit aten en vrij snel erna zwanger werden.

ik wens jullie veel succes

Ook wij zijn onze kindjes verloren in november en ik ben ook nog niet zwanger. Ik zou pas dinsdag uitgerekend zijn. Denk dat dat ook een beetje meespeelt. Dat in ons achterhoofd zit dat ik nog zwanger had moeten zijn. We hebben het fijn. We hebben seks omdat we er zin in hebben en niet omdat het 'moet'. We hebben alleen nog geen geluk gehad. Ik snap je frustratie, want je had een levend kindje moeten hebben. Ik vind het ook moeilijk. Helaas kun je niets anders dan afwachten. Het komt als jullie er klaar voor zijn. Echt! Hoe meer druk je voelt, hoe langer het duurt.

Hi Omaima,
Ik heb de ovulatietest 1 keer geprobeerd en dat was midden maart, ik ben nu helaas ongesteld geworden. Ik probeer het april heb je toevallig tips na hoeveel dagen na de menstruatie ik het kan gebruiken? En dankjewel voor de tips, ik waardeer het echt!
groetjes,
Emilyk

Hi ben,
ik was dit weekend uitgerekend en het zit me heel erg hoog. Weet ook niet hoe de spanning weg gaat. Want ik ben elke maand zenuwachtig, heb je misschien tips om zo min mogelijk gespannen te zijn?
groetjes,
emilyk

Hoi Emilyk, wat ontzettend naar dat je je kindje bent verloren. Ik begrijp je frustratie helemaal! Ook ik ben mijn kindje verloren en zou nu eigenlijk een baby moeten hebben, maar ben nog niet weer zwanger, na 10 rondes... en dat terwijl ik altijd makkelijk zwanger werd. 
Maar vergeet niet dat je zowel lichamelijk als geestelijk eerst moet herstellen voor je lijf weer een zwangerschap aan kan. November is nog maar pas geleden, 4 maanden is kort in "fertiliteitsland". Het is ontzettend rot, maar het kan een poosje duren. Geef de moed nog niet op, dat het na 4 maanden niet lukt zegt helemaal niets. 
Dikke knuffel, hopelijk heb je snel weer een positieve test!

Lieve Emily,
ook wij zijn afgelopen november onze dochter verloren na een zwangerschapsafbreking.. we hebben t advies gekregen om 3 tot 6 maanden te wachten om opnieuw zwanger te worden.. het valt inderdaad niet mee.. we hadden nu onze kleine meisjes in onze armen moeten hebben maar helaas.. 
tips wat betreft een nieuwe zwangerschap heb ik niet.. ik probeer me vooral bezig te houden met gezond zijn/worden.. heel veel sterkte ? hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op een broertje of zusje voor jullie dochter ❤️

Terug
Bovenaan