Zwangerschapsbadkleding

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Aangezien we weer tegen de zomer aan lopen zullen er vast een heleboel van jullie op vakantie gaan!
Nu ga ik komende zomer naar mijn moeder in canada.
En nauurlijk wil ik er ook leuk bijlopen als ik ga zwemmen!

Wat dragen jullie tijdens je vakantie/als je gaat zwemmen?
En waar kan je leuke zwangerschapsbadkleding kopen?
Kopen jullie dit soort dingen online?

grt
Anita

Zelf heb ik toen ik zwanger was van de oudste een pos.badpak gekocht bij de Livera.
Even goed zoeken, want het hing hier tussen de gewone badpakken in .
Heb toen heel veel gezwommen en dan vind ik een badpak toch echt lekkerder dan een bikini.

Vriendin van mij heeft toen een gewone bikini gekocht maar dan zo'n mix and match setje waarbij je broekje en bovenstuk in een andere maat kan kiezen. Zij had 'ineens' een veel grotere cup waardoor haar oude bovenstukjes echt niet meer pasten en nu kon ze dus gewoon een goeie kopen en broekje viel grotendeels onder haar buik door en die buik sprong er lekker uit zeg maar. Na haar zwangerschap heeft ze toen het bovenstukje ook nog in haar eigen maat erbij gekocht.

Zag laatst ook een keer badkleding bij de prenatal en daar waren ook bikini's bij, daar zit ongetwijfeld meer buikruimte in de broekjes.

groetjes,
Marije

Hoi,

wij vertrekken morgen naar Israel en ik heb een bikini gekocht. Ben nu 3 maanden zwanger, m'n buikje begint ietsje te komen, maar m'n borsten zijn al wel een cup gegroeid.
Het is sowieso oppassen met felle zon, he? Dus echt niet met je blote buik in de gloeiend hete zon gaan liggen bakken! Ik heb zelf zo'n engels wit huidje, (was ik maar een paar eeuwen eerder geboren, dan hadden ze me spontaan van adel verklaard :)
Maar goed, ik verbrand dus snel, (alhoewel ik -uiteindelijk- wel een beetje beuin word...
Ik ben sowieso niet zo van de badpakken en bij vrouwen in zwangerschapszwempakken vind ik het altijd nog massaler en groter lijken.... Bovendien past een bikini gemakkelijker en langer, was mijn gedachte.

Wel een slimme van die vriendin om eigen maat cup erbij te kopen, dat ga ik ook alsnog maar even doen, want van de winter hangt betreffend bovenstukje vast niet meer in de winkel.... (Ik heb bij Hunkemoller gekocht: daar kun je ook bovenstukje en broekje apart van elkaar kopen).

hoi rozemarijke

ik wil je even een hele fijne vakantie wensen!
ik lees altijd graag je berichtjes je kan lekker uitgebreid vertellen haha
nou we horen wel hoe het was in israel maar hoe kom je erop om naar israel te gaan dat hoor je toch niet zo vaak als vakantie land...
groetjes sandra

Hoi Ainita,

Prenatal is lekker betaalbaar, rond de € 25,-, da's wel fijn voor iets wat je niet zo lang draagt. Ze hebben badpakken en bikini's, staan ook online volgens mij.  Ik kwam bij een grote sportzaak met heeeeeeel veel badpakken hele mooie badpakken en bikini's tegen, volgens mij van het merk Anita (dat ken je vast, gezien je naam!), maar die waren wel vrij duur, rond de € 70,- als ik me niet vergis. En inderdaad schijnen Hunkemoller en Livera er af en toe te hebben. Ik heb zelf een badpak van Prenatal, vond ik nu (ben vier maanden) prettiger dan een bikini omdat ik er nog niet zo zwanger uitzie, een bikini is dan wat oncharmant: net alsof ik er eigenlijk te dik voor ben. Ik zou trouwens niet snel iets met beugels kopen, vanwege de groeiende borsten.

Succes!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi!

Ik had reuzemazzel.....
Voor een prikkie in de uitverkoop heb ik een leuke roze Benneton bikini en blauwe Benneton badpak.
groetjes,Priscilla

quote: Zeeuws Meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2008 11:06:00'));

Hoi Ainita,

Prenatal is lekker betaalbaar, rond de € 25,-, da's wel fijn voor iets wat je niet zo lang draagt. Ze hebben badpakken en bikini's, staan ook online volgens mij.  Ik kwam bij een grote sportzaak met heeeeeeel veel badpakken hele mooie badpakken en bikini's tegen, volgens mij van het merk Anita (dat ken je vast, gezien je naam!), maar die waren wel vrij duur, rond de € 70,- als ik me niet vergis. En inderdaad schijnen Hunkemoller en Livera er af en toe te hebben. Ik heb zelf een badpak van Prenatal, vond ik nu (ben vier maanden) prettiger dan een bikini omdat ik er nog niet zo zwanger uitzie, een bikini is dan wat oncharmant: net alsof ik er eigenlijk te dik voor ben. Ik zou trouwens niet snel iets met beugels kopen, vanwege de groeiende borsten.

Succes!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Dat is inderdaad een goed idee.
Helaas staat op hun site maar een badpak dus ik moet maar eens bij hun in de winkel gaan kijken.

zouden ze over een aantal maanden denk je nog steeds badkleding verkopen?

grt
Anita

He Sandra,

thanks, dta gata vast lukken met die vakantie, :) We vertrekken echt met het perfecte weer: hier regen en koud, in Israel 30 graden en onbewolkt!!! Joepie!

Ja, hoe kom je erop om naar Israel te gaan...? Ik studeer HBO-theologie, (kun je o.a. dominee mee worden) naast m'n baan en de reis is feitelijk een studiereis. We gaan dus allerlei bekende plekken uit de bijbel bekijken, zoals de Jordaan, de Dode Zee en omliggende grotten en uiteraard Jeruzalem.
Wel bijzonder: op 4 mei gaan we naar Yad Vashem, dat is het holocaust-museum, dus dit jaar zal waarschijnlijk de meest indrukwekkende dodenherdenking van m'n leven worden....
We gaan ook in gesprek met Joden en Palestijnen, van alles dus eigenlijk. Voor een studie als deze is het ook wel zo handig om een keer in Israel geweest te zijn, maar omdat de bijbel voor mij persoonlijk een belangrijk boek is, wilde ik dat sowieso al heel graag: gewoon die plekken eens zien waar alles zich heeft afgespeeld, :)
Vandaar dus, ;-)
Ik wil er overigens geen dominee ofzo mee worden, werk zelf in de hulpverlening en merkte daar hoe belangrijk het voor mensen is om iets met levensbeschouwing te doen, iets van zin van het leven te ontdekken. Daar ga ik dus ook een afstudeerproject van maken bij mijn werkgever, :) In de hulpverlening merk ik dat mensen vaak die zin van het leven kwijt zijn, en dan is het wel gaaf om te kijken: hoe kun je samen met iemand dat opnieuw ontdekken? Dat iemand weer een doel voor z'n leven krijgt, dat is uiteindelijk toch waar ik m'n werk voor doe, :) (En als dat lukt, dan kunnen mensen vaak ook de rest van hun leven wel zonder hulpverlening, en daar doe je het toch ook voor. Ik zeg altijd tegen m'n jongeren als ze weggaan: Ik hoop je vast nog wel eens tegen te komen, maar niet hier, :)

Maar goed, wij gaan hier pakken, ;-) Tot na de vakantie!

Terug
Bovenaan