Zwangerschapsbeha's

Wie weet waar je leuke zwangerschapsbeha's kunt kopen? Ik ben al flink wat winkels afgegaan, maar overal hebben ze alleen zwart, wit en huidkleurig. Enorm saai! Voor voedingsbeha's hebben ze wel een aantal leuke, maar voor zwangerschapsbeha's niet. Dus heb je ergens leuke zw.beha's gezien? Laat het me weten!

Zelf heb ik zwangerschapsbh's van de Hema.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik niet zoveel waarde hecht aan hoe ze eruit zien.
De prijs sprak me meer aan, 9,95 per stuk.

Heb je al bij Prenatal ofzo gekeken?

Ik ben inderdaad ook overal op zoek geweest naar leuke lekker zittende zwangerschapsbeha's. Maar nergens iets te vinden. Uiteindelijk heb ik bij de Hunkemoller gewoon een sportbeha gekocht. Deze zit ook prima. Dus misschien is dat ook een idee?

Groetjes, Miranda

Die voedingsbeha's gaan nog wel, maar de zwschapsbeha's? YEK! In mijn vorige zwschap had ik één wel aardige, met een randje kant en niet al te doorschijnend in het midden. Dat vind ik nog wel het ergste van die zwschapsbeha's, dat doorschijnende. Ik kan die beha nu nergens meer vinden, dus hij zal wel uit de handel zijn genomen...
Ik heb echt geen hoge eisen, maar iets beter mag toch nog wel???

Succes en ik hou me ook aanbevolen voor tips.

Kaskes

Ja, vreselijk zijn ze! Ik heb bij Livera 2 gekocht: wit en eentje met bloemetjes. En duuuuuur! Dan kun je misschien toch beter die van de Hema kopen hoor. Verder overweeg ik om gewoon naar gewone bh's te kijken, maar dan 1 of 2 cups groter. Sportbh is bij mij ook populair.

groetjes, Rudy

hoi allemaal,
Ja leuke sexy bh moet je echt zoeken, hier aantal leuke site's.
www.anita.nl
www.babywinkel.nl
www.lingerievoortwee.nl
www.zwangerschapslingerie.nl
Er staan leuke,en degelijke in niet goedkoop maar wel leuk.
Sucses met uitzoeken en laat weten of je bent geslaagd.

Groetjes Corina,

Bij een wat grotere Prenatal hebben ze leuke zwangerschapsbh's. Ook erg goed betaalbaar. Ikzelf heb verschillend kleurtjes en zelfs met motiefjes.
Succes met zoeken.

Terug
Bovenaan