Zwangerschapsbh's: waar te koop???

<p>Hi dames,</p><p>ik lees dat aangeraden wordt een zwangerschapsbh te dragen, maar... ik vind alleen maar voedingsbh's! Terwijl ik toch dacht dat deze verschillend waren. Op zich vind ik het anders ook prima een voedingsbh te gaan dragen, maar dit is niet persé nodig aangezien ik waarschijnlijk toch geen borstvoeding ga geven (sorry voor de pro-moms...).</p><p>Iemand tips over de bh's en waar deze te koop zijn?</p>

Ik heb ook gewoon voedingsbh's gekocht hoor. 
Ik ben een tijdje geleden bij prenatal geweest met mijn toen zwangere vriendin en daar zeiden ze dst een zwangerschaps bh helemaal niet bestaat. Een voedings bh wel, in de zin van dat daar veel strech in zit en je borsten dus wat mee kunnen groeien. 

Hou er wel rekening mee dst je hem ruim koopt! K heb normaal maat s en een b cup, rond die tijd een maat s voedingsbh gekocht, nu ondertussrn zijn mijn borsten zo gegroeid dat ik beter een l ofzo aan kan doen.. heb een grote c cup ondertussen. Die bh past dus echt niet meer.. 

Ik heb ze gekocht bij h&m, een witte en zwarte, een setje van 2.  Je zou eventueel ook een sporttopje kunnen dragen, zit ook fijn. 

Ik heb me ook rot gezocht! En uiteindelijk voedingsbhs zonder beugel van h&m gekocht. 1 maat groter, maar nu (35 weken) beginnen die toch ook krap te zitten. Niet qua cup maar vooral wua omvang.

Geloof dat hunkemoller online wel een zwangerschapsbh verkoopt, maar in de winkel noemen ze dat model gewoon een sporttop. Aangezien je geen bortsvoeding gaat geven is een sportbh denk ik net zo handig.

Thanks voor de tips! Ik dacht al dat het aan mij lag dat ze bijna nergens te vinden zijn... haha Online bestelling vind ik niet zo'n plan, dus aankomend weekend maar even de stad in! Sowieso dus langs H&M en Hunkemöller! 

Ik was bij de hunkemoller en daar hadden ze geen speciale zwangerschapsbeha's. Heb daarom een gewone bh gekocht maar dan in de juiste maat die ik toen had. (door hun op laten meten) Kon helaas 2 maanden later weer heen omdat ik weer een grotere maat nodig had. 

Daar liep ik dus ook tegen aan. Ik heb er toen een paar bij de prenatal gekocht, meegroei bh's. Bij de hunkemuller heb ik toen gewoon 3 bh's zonder beugel van een stretch stof gekocht. Ze zitten heerlijk ?

Terug
Bovenaan