Zwangerschapsbh kleine omvang grote cup

HoiIk ben nu 10,5 week zwanger en mijn borsten zijn al flink gegroeid. Ik ben op zoek naar een goede bh voor een kleine omtrek met een grote cup. 70H 75H schat ik in nu. Heeft iemand tips waar ik een comfortabele bh kan kopen? <br />En groeien je borsten nog flink de komende maanden of vooral nog aan het einde van de zwangerschap? <br />Dankjewel ?<br />
 
Ik vond de voedingsbhs zonder cupmaat het fijnst. Dus een soort sport bh versie met maat s/m/l etc. Want ik kon niet echt de passende bh maat vinden en idd het kan nog veranderen. Bij de h&m had ik ze gekocht.
 
Hoi!
Ik heb zelf 80J en heb precies hetzelfde probleem gehad! Ik heb bh van het Merk elomi gekocht. Super goede kwaliteit, gaan echt lang mee (en je hebt verschillende soorten (wel niet voorgevormd, met zonder beugel) deze kan ik echt aanraden voor voedingsbhs maar ook hun gewone bh zijn echt geweldig, eerste bhs waar die stomme beugels niet na een tijdje ineens door het stof gaan prikken ?
 
Ik vind Naron in Breda een hele fijne winkel. Hebben ook een webshop, maar voor goed advies zou ik zeker even langs gaan (mits je daar niet half Nederland voor door hoeft te crossen natuurlijk)
Zij kunnen veel gewone bh's ook omzetten naar voedingsbh.
 
Terug
Bovenaan