Zwangerschapsbh welke maat?

<p>Hi dames, ik heb tips nodig voor een zwangerschapsbh.. ik begin uit mijn bh te groeien maar alle lingeriezaken zijn hier gesloten dus ik kan nergens terecht met mijn vragen :) </p><p>Ik heb vrij grote borsten, heb nu 80F, en merk dat ze weer een beetje gaan groeien. Ik ben nu precies 16 weken zwanger. </p><p>Koop ik een zwangerschapsbh gewoon 1 maatje groter? Heeft iemand tips waar/welk merk? En kan ik anders vast beter een voedingsbh aanschaffen of gaat er waarschijnlijk nog veel veranderen qua grootte? </p><p>Hoor het graag! </p>

Dat is echt per persoon en zelfs per zwangerschap verschillend. Bij mij zijn er twee cupmaten bij gekomen, maar dat kan voor iemand anders zo weer anders zijn. En tijdens het voeden kan het zijn dat je borsten weer veranderen van vorm en maat. 
Ik heb zelf ook een vrij forse cup (70i) en merk dat gewone zwangerschapsbeha’s die mee kunnen groeien voor mij veel te weinig steun bieden. Logisch ook, want ze hebben veel te veel rek. Ik heb dus een normale beha gekocht waar ik iets extra ruimte in had. En vaker wassen dan normaal zodat ik er minder nodig had. Daarbij waren in mijn maat ook eigenlijk weinig meegroeibeha’s te koop dus die optie was er sowieso niet echt. Misschien kun je ergens in de opruiming gewone stevige beha’s vinden die een maatje groter zijn dan je normaal draagt? 

Zou nog geen voedingsbh kopen. Je borsten kunnen nog veel veranderen de komende tijd. Ik kocht als m'n bh strak begon te zitten een bh in een maat groter. Hier was ik vorige zwangerschap 2 cupmaten gegroeid. Nu opnieuw zwanger en met bijna 14 weken zit ik nu alweer bijna op 2 maten groter. Kijk of je iets in de sale kunt vinden, je hebt ze misschien maar een poosje nodig. 

Zou een verlengstukje misschien een optie zijn? Ik heb voedingsbh's, maar ik gebruik net zo goed mijn 'gewone' bh's. Ik zou ze een eventuele volgende keer niet meer aanschaffen. 

Thanks dames, ik ga maar eens opzoek naar een zwangerschapsbh in een maatje groter. Laat de voedingsbh dan even voor wat het is.. 
En inderdaad BenB ook even kijken voor een verlengstukje. Top!

Bij de prenatal heb je voeding topjes. Maat s, m en l ik had cup e en vond maat 'm heerlijk zitten. Ik heb wel ook een kleine omtrek maar nu m'n borsten weer gekrompen zijn draag ik de topjes nog steeds. je hebt er ook meegroeit bhs enzo. Wat ik veel deed is alles bestellen en dan de beste houden en de rest weer terug sturen. 

Tijdens mijn vorige zwangerschap een bh een maat groter gehaald. Die heb ik tot het einde aan gekund met een tussenstukje. Nu heb ik alsvast een voedingsbh een maat groter.
Ik heb ook een behoorlijke maat en aardig moeten zoeken naar een voedingsbh die ook echt steun bied. Want wat een slappe hap zijn het allemaal zeg.. Draag ze nu van anita. Aardig prijzig, maar ze zitten super lekker! 

Denk je er aan om de omvang een maat groter te kopen?! 

nu draag je hem op het strakst. En naarmate je buik groeit kan hij losser.?

Terug
Bovenaan