Zwangerschapsbh

<p>Ha aanstaande moeders,</p><p>Wie heeft een goede tip voor het kopen van een zwangerschapsbh? Welke winkel?</p><p style="text-align: left;">En ik zag dat je ze ook hebt in de maten s/m/l etc. Dat lijkt me wat lastiger om de juiste maat te vinden. </p>

Ik ga ongeveer twee keer in mn zwangerschap nieuwe bh's halen. In het begin, als ik een groeispurt heb gehad en op het laatst als ik weer een groeispurt heb. Dit ook ivm het geven van borstvoeding, want dan zijn mn borsten ook altijd groter. Ik ben tot nu toe naar livera en Prenatal geweest om daar advies in te winnen. Ik koop dan ook geen S / M maten, maar echt cupmaten omdat dat echt wel betere steun geeft. Hoeft dan niet per se heel duur te zijn!

Ik heb zwangerschapbh's bij livera gekocht toen ik rond week 18 zat in mijn zwangerschap zit nu in week 24. Zelf heb ik bh's gekocht zonder beugels en deze bh's kunnen nog mee rekken als je borsten groter worden. Ze zitten heerlijk en met beugel gaat voor mijn gevoel een keer klemmen omdat je buik ook steeds groter word en tegen je borsten aan gaat zitten. Hoop dat je er wat mee kan. 

Ik heb zwangerschapbh's bij livera gekocht toen ik rond week 18 zat in mijn zwangerschap zit nu in week 24. Zelf heb ik bh's gekocht zonder beugels en deze bh's kunnen nog mee rekken als je borsten groter worden. Ze zitten heerlijk en met beugel gaat voor mijn gevoel een keer klemmen omdat je buik ook steeds groter word en tegen je borsten aan gaat zitten. Hoop dat je er wat mee kan. 

Herkenbaar euvel! Ben zelf nu bijna 22 weken en begon voor de zwangerschap al met een grote cup waar je voor naar speciaalzaken moet. Na een aantal maanden is er minstens 1, misschien nu ook wel 2 cupmaten bij. 
Bij Livera konden ze mij niet helpen aan een zwangerschapsbh, ook niet bij speciaalzaken in de stad en die bh’s van Prenatal doen helemaal niks voor grote borsten. Woon zelf in een grote stad in het midden van het land en toch zijn nergens fatsoenlijke zwangerschapsbh’s te krijgen in mijn maat.
Hopelijk heb je een gangbare maat, dan lukt het vast! Anders geef ik je in ieder geval mijn tip: ik heb de Rosa Faia bh’s gekocht die ze ook bij Livera verkopen en die bevallen me tot nu toe goed, ook met beugels. Zachte stof en voldoende steun door de brede schouderbanden. Succes!

Terug
Bovenaan