Zwangerschapsbh

<p>Hoi, ik ben nu 16 weken zwanger en m'n eigen bh's beginnen wel vervelend te gaan zitten.  Mijn eigen bh maat is 75F, maar merk dat nu met name m'n omvang is toegenomen en m'n bh echt niet meer fijn zit aan het einde vd dag. M'n borsten groeien nu ook weer flink, dus op zoek naar een fijne zwangerschapsbh/meegroeibh met goede ondersteuning.  Wie heeft er een tip?</p>

Ik zou echt opzoek gaan naar een speciale winkel voor grote maten. Heb zelf ook grote borsten (ik kwam uit bij 80i aan het eind van mijn zwangerschap) en online is toch vooral veel te vinden voor de gemiddelde maat. Voor grote borsten was het echt niet stevig genoeg of het zat gewoon niet fijn. 
Ik weet niet waar je vandaan komt maar in Rosmalen zit een erg fijne zaak. 
*besef me trouwens nu dat in het licht van de nieuwe lockdown dit niet echt advies is waar je veel aan hebt... misschien werken sommige zaken nog op privé afspraak? Of kan je even uit de voeten met een tussenstuk in je BH? 

Bo-Belle, dank voor je reactie. Ja het is best lastig. In 1 bh kan ik nog een tussenstuk dragen. Ik ga een informeren bij mij in de buurt of ze misschien iets dien op afspraak oid. Ook mijn sportbh zit niet fijn meer, gelukkig moet ik nu toch thuis sporten?

Ik heb geen zwangerschaps bh, maar van de hema, wel met pads maar zonder beugel, dus je blijft wel de mooie vormen houden. Goedkoper ook dan een zwangerschaps, allen geen idee tot welke maat ze gaan...

Hoi, herkenbaar! Lastig he…er vallen super winkels en merken af en ik kon echt nergens slagen behalve gewoon in mijn vaste lingeriespeciaalzaak (telefonisch want toen zaten we ook in lockdown) Ik heb de primadonna Madison gekocht voor tijdens de zwangerschap. Die heeft rekbaar kant en kan dus best wat hebben qua groei. Best duur, maarja de goedkope bh’s kunnen we meestal skippen met een grotere cup.

Heb ik ook enorm mee geworsteld, incl de grote maat. Heb uiteindelijk paar gewone BH’s met grotere cupmaat gekocht. Niet de goedkoopste optie, maar zat wel fijn ?
Qua voedingsBH’s kwam ik bij Bonprix uit, terwijl ik nooit had gedacht daar te zullen slagen. Die waren ook helemaal niet duur, geloof 15 euro voor twee stuks. Ik heb die dus niet tijdens zwangerschap gebruikt, maar had achteraf gezien prima gekund. Heb zelf uiteindelijk niet lang borstvoeding gegeven, maar desondanks veel plezier gehad (ook na de bv nog) van deze BH’s.

Ik heb zelf ook een grote cup en merk dat goede ondersteuning nu helemaal erg fijn is. Ik heb de voedingsbh’s van bon prix, maar die gaven mij niet genoeg steun waardoor ik meer last kreeg. Daar zitten geen beugels in die voor steun zorgen. Ook heb ik diverse andere merken zwangerschaps bh’s en voedings bh’s gedragen, maar ik miste echt steun.

Op advies van een speciaalzaak ben ik nu naar de gewone prima Donna madison overgestapt. Een grotere cupmaat kan helpen, maar helpt nog beter als het niet uit 1 stuk bestaat. Groeien je borsten nog meer of worden ze gevoelig, dan rekt 1 stuk niet mee. Bij de Madison is hij opgebouwd uit 3 lagen die op een andere manier ondersteunen. Ik heb een cup groter gekocht die ik had en op de loste stand (ipv de strakste stand normaal). Sinds ik deze draag heb ik geen last meer van mijn boezem (in tegenstelling tot mijn andere bh’s die ik pas en uit 1 deel bestaan).

Ze zijn wel een stuk duurder, maar als ik ze ‘s avonds was zijn ze de volgende ochtend alweer droog en klaar voor gebruik.

Hoi!

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik heb namelijk bh maat 85J.
De enige bhs die echt goed zijn en lang meegaan vind ik die van het merk Elomi. En die hebben ook zwangerschaps/voeding bhs. Echt een aanrader!

Terug
Bovenaan