zwangerschapsboeken

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Welk zwangerschapsboek lezen jullie?

Ik heb het boek Veilig Zwanger van Mariel Croon, maar ben er niet echt van onder de indruk, het is ook wel een oude versie die ik heb. Maar vind het een beetje tuttig, met van die suffe tips erin. Maar goed, tips voor wat vlotter geschreven boek??

Groet, Suza

Ik ben het boek Bevallen en opstaan aan het lezen en dat vind ik ook niet erg indrukwekkend dus dat raad ik ook niemand aan!

He Suza,

Ik lees het boek dat ik van Moeders voor Moeders gekregen heb en het boek "Zwanger met Ouders van Nu" Het zijn 2 best verschillende boeken maar ik vind ze beiden erg plezierig om te lezen.

groetjes,
Dion

Ik heb het boek "Veilig bevallen" van Beatrijs Smulders gelezen.

IVind het zeer informatief en ik hoop dat ik wat aan de tips heb.

Groetjes
Maple (41+1)

als je boek zoekt over bevallen, hoor ik van veel mensen dat ze het boek "duik in je weeën" als prettig leesbaar en met goede handvatten hebbn ervaren. Ik heb het zelf ook gelezen, maar kreeg doordat onze kleine dwarslag een geplande keizersnee en kan dus niet zeggen of t praktisch boek is.
Verder heb ik veel op internet gelezen, boek veilig bevallen heb ik ook, nieuwe versie. Vond ik vooral voor t begin (en voor t zwanger willen worden) prettig, maar tips erg betuttelend ja.
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi,

Thanks voor de tips!! Ik denk dat ik het boek van Ouders van Nu ga boeken. Zoek (nog geen) boek over bevallen, maar meer boek van zwanger zijn.

groetjes Suza

Terug
Bovenaan