zwangerschapsbraken


Hoi,
Ik ben acht weken zwanger en voel me erg ziek. In een ouders van nu heb ik een artikel gelezen over een medicijn dat dit kan verlichten. Weet iemand deze naam.
 
Vervelend he, dat misselijk zijn. Ik had er in het begin van mijn zwangerschap niet zo heel veel last van, maar nu (35 wk) heb ik er erg veel last van. Ik heb van de huisarts Emefasene gekregen, meestal werkt dit goed.

Sterkte ermee en een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Mariska

Mariska
 
Ik was in het begin van mijn zwangerschap ook heel erg misselijk en ook ik heb Emesafene o.i.d. voorgeschreven gekregen (zetpillen). Ik heb er veel baat bij gehad en knapte vrij snel op.
Sterkte!!
 
Ook ik heb een tijd emesafene gebruikt. Ook zetpillen, want via de mond kwam er net zo hard weer uit. Ik had er eerst 1, toen 2 en 3 per dag hielp pas. De misselijkheid hield bij mij in week 17 ineens op. Eet heel langzaam, steeds kleine beetjes en begin altijd met gele vla. Zorg dat je na het eten van iets even 10 min. stil kan blijven zitten, dat helpt.
Heel veel succes ermee! Gr. Cindy 26wk.
 
Ook ik heb emesafene, zetpillen, gehad. Alleen hielp het bij mij niets. Ik heb ook bedrust voorgeschreven gekregen (al 4 weken...) en hele kleine beetjes eten en drinken verspreid over de dag. Ik moet zeggen dat als ik op bed lig er wel minder last van heb, maar helaas ben ik nog steeds misselijk en moet ik elke dag nog braken. Ik hoop dan ook dat het over korte tijd over is. Sterkte ermee!

Groetjes Nancy 10 weken en 5 dagen
 
Terug
Bovenaan