Zwangerschapsbroek met lengte 30...

<p>Vandaag ben ik voor t eerst op jacht geweest naar een zwangerschapsbroek. Mijn huidige broeken beginnen toch wat strak te zitten...</p><p>Met normale broeken is t altijd al wel wat... normaal maat 26 of 27 met lengte 30.</p><p>Maat 26 of 27 heb ik wel gezien maar dan vaak met een lengte 32 of 34. Hoe kan dat... er zijn toch ook niet zulke lange mensen zwanger?</p><p>Iemand een tip waar ik een broek kan vinden?</p><p>Online zie ik verschillende broeken, maar daar staat geen lengte bij. Hoe weet je dan of die niet te lang is. </p>

Het is sowieso vervelend om zwangerschaps kleding te kopen aangezien het meeste alleen online te verkrijgen valt. Ik was nog nooit zwanger geweest, geen idee wat voor maten oid ik nodig had of wat de pasvorm moest zijn. Ben zelf ook niet lang en uiteindelijk mijn broeken korter laten maken. Heb er inderdaad geen gevonden die lengte maat 30 had. Hopelijk lukt het jou wel  en anders een tripje coupeuse? 
Succes 

Hee ik heb normaal ook broeken in jouw maat. Ik heb passende gevonden bij H&M. Een paar zijn ietsjes te lang maar de lengte komt voor mij goed overeen met de broeken die ik normaal heb! 
Misschien daar even kijken of je in de winkel een aantal broeken kunt passen in maat 34? 

Bij zalando heb ik broeken kunnen vinden in lengte 30. Van het zalando merk zelf. Ik ben nu 28+1 week zwanger en draag vooral lage broekjes. Oh en nog een tip: studio anneloes!! Die broekjes zitten heerlijk, zijn geen positie kleding, maar ik draag ze onder mijn buik. Kan je ook nog mooi na de zwangerschap aan ;) en de lengte is ook goed. 

Hopelijk heb je er wat aan. Liefs 

Super bedankt allemaal voor de tips. Toch fijn al die ervaringsdeskundige hier :)
Meer tips zijn natuurlijk welkom,  maar hier kan ik in iedere geval mee vooruit.

ik ben dus zo’n persoon die heeeeul blij is met lengte 34 ?
Heb 3 broeken van Mamlisious, maar volgens mij hebben die dus ook maatje 30.
Je zou ook zonder lengtemaat kunnen proberen, want ik kan daar dus 0,0 broeken van aan omdat ze zoo ontzettend te kort zijn! 

Een broek inkorten is zo gedaan. Heb je zelf geen naaimachine of een moeder, zus of oma die handig is? Dan kun je gewoon een broek kopen die lekker zit en dan de pijpen inkorten.
Ik had helaas het probleem dat alle broeken te kort waren. Heb lengtemaat 34 en koop ook wel eens 36. Zonder lengtemaat is het altijd hoog water haha. Ik heb de iets te korte pijpen maar voor lief genomen omdat ik niet teveel geld uit wilde geven. 

Terug
Bovenaan