Zwangerschapsbroek?

<p>Ik ben inmiddels 11 weken zwanger en ik heb nog maar 1 (voorheen te grote) broek die past! Nu zit ik eraan te denken zwangerschapsbroeken te kopen maar hoe werkt dat eigenlijk? Zijn die niet veels te groot met mijn kleine buikje of kan dat al wel? Rekt dat elastiek dan uiteindelijk mee naarmate mijn buik groeit?</p>
 
Ik had rond die tijd ook al zwangerschaps broeken aan.
De broek is wat lager uitgesneden, waardoor het uiteindelijk onder je buik zit. De buikband zal nu idd nog wat te groot zijn, maar past straks over je buik!
Ik heb normaal altijd maat 27 of 28. Koop bij voorkeur de “ruimere” want aan het einde van je zwangerschap als je wat vocht vast houd zit dat lekkerder!
 
Je kan je eigen maat kopen.  In de rand van de broek zit een elastiek met knoopje die je kunt verstellen.  Dus die kun je in het begin strak zetten en naarmate je buik groter wordt doe je hem losser. De buikband kun je nu ook nog naar beneden doen. 
 
Heb gewoon net een hele gadarobe bij Lidl gekocht, omdat ik dus echt niet van plan ben de volle mep te betalen. Heb nu 4 broeken, 3 shirts, 1 trui, 2 leggings, 2 jurken, 2 hempjes. Voor 113 euro. Altijd proberen waard.
 
Heb gewoon net een hele gadarobe bij Lidl gekocht, omdat ik dus echt niet van plan ben de volle mep te betalen. Heb nu 4 broeken, 3 shirts, 1 trui, 2 leggings, 2 jurken, 2 hempjes. Voor 113 euro. Altijd proberen waard.
 
Heb gewoon net een hele gadarobe bij Lidl gekocht, omdat ik dus echt niet van plan ben de volle mep te betalen. Heb nu 4 broeken, 3 shirts, 1 trui, 2 leggings, 2 jurken, 2 hempjes. Voor 113 euro. Altijd proberen waard.
 
De H&M heeft leuke en ook altijd wel in de sale. Gewoon je eigen maat kopen. De band zit in t begin wat te los. Je kan ook even een elastiekje om je knoop van je oude broek doen, dan kan die miss nog even aan. 
 
Terug
Bovenaan