Zwangerschapsbroek

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben op zoek naar wat advies over broeken kopen. Ik bem pp dit moment 11 weken zeanger en begin een biikje te krijgen. Mijn broeken passen nog maar ik wilde in ieder geval een broek met buikband klaar hebben liggen voor wanneer het nodig is.</p><p>nu heb ik in de uitverkoop een gekocht in mijn standaard maat. </p><p>Ik vind dat hij wel heel ruim om mijn kont zit maat mn vriend zegt dat dat zo hoord. </p><p>Hoe was dat voor jullie met winkelen? Kan ik m maar beter terug sturen? </p>

Hoi hoi,
Ik heb zelf broeken bij de h&m gekocht. Die vallen helemaal niet ruim, sluiten mooi aan om het lichaam, heeft een band en zit echt heerlijk!
Ik ben zelf net iets verder als 6 weken, maar hele erge opgezette buik... mijn knoop zit continue in mijn buik te drukken..
Loop nu soms met die zwangerschapsbroek van de h&m en is echt heeerlijk! 
Die broek die zo ruim valt, kan ik je geen advies over geven. Moet je even kijken of je je daar comfortabel in voelt!
Geniet ervan,  liefs

Hoi hoi,
Ik heb zelf broeken bij de h&m gekocht. Die vallen helemaal niet ruim, sluiten mooi aan om het lichaam, heeft een band en zit echt heerlijk!
Ik ben zelf net iets verder als 6 weken, maar hele erge opgezette buik... mijn knoop zit continue in mijn buik te drukken..
Die broek die zo ruim valt, kan ik je geen advies over geven. Moet je even kijken of je je daar comfortabel in voelt!
Geniet ervan,  liefs

Hoi hoi,
Geniet ervan,  liefs

Hoi, 
Ik ben nu 31 weken, en heb met 15 weken een  broek bij de bonprix gekocht. Ik vind deze ook ruim zitten. Later heb ik leggings bij de lidl gekocht. Dir zitten echt heerlijk.
Succes

Ik heb broeken gekocht bij prenatal. Die zaten strak, maar niet te strak. Ik heb ook een spijkerbroek van mamalicious gekocht. Die zat ook heel mooi. Het beste is denk ik toch om even te passen en in de spiegel te kijken. De ene vind een losse broek fijn en de ander wil dat ie goed aansluit. Is maar net wat je zelf fijn vind 

Ik zou zoeken naar een die goed zit op de bil, het enige wat ruim moet zijn is de elastische buikband. Maat kleiner bestellen? Normaal kan je wel je eigen maat volgen..

Ik heb 1 zwanggerschapsbroek besteld bij de Asos. Deze zat mooi aangesloten.
Je moet hem zelf mooi vinden zitten en je er fijn bij voelen.  

Terug
Bovenaan